آخرین اخبار

تبلیغات زودهنگام کاندیداها با دقت رصد می شود

به گزارش داراب آنلاین، محمد حسن انصاری رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان داراب گفت: شبکه نظارت شهرستان داراب ۶۷۰ ناظر دارد که تبلیغات زود هنگام کاندیداهای احتمالی مجلس را در نقاط مختلف شهرستان رصد و به موقع اطلاع رسانی می کنند. وی در دیدار ناظرین با امام جمعه داراب گفت: وظایف ناظرین شبکه نظارت با […]

اشتراک گذاری
27 تیر 1397
2772 بازدید
کد مطلب : 7737

به گزارش داراب آنلاین، محمد حسن انصاری رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان داراب گفت: شبکه نظارت شهرستان داراب ۶۷۰ ناظر دارد که تبلیغات زود هنگام کاندیداهای احتمالی مجلس را در نقاط مختلف شهرستان رصد و به موقع اطلاع رسانی می کنند.

وی در دیدار ناظرین با امام جمعه داراب گفت: وظایف ناظرین شبکه نظارت با عوامل و هیات های اجرایی متفاوت است زیرا عوامل اجرایی فقط برای روز انتخابات مسولیت دارند اما ناظرین شبکه نظارت با دفتر نظارت در طول سال در فضای حقیقی و مجازی ارتباط مستمر و فعال دارند و فعالیت کاندیداهای احتمالی را رصد و تخلفات را گزارش می کنند.

انصاری گفت: شبکه نظارت داراب با برگزاری جلسات متعدد و مستمر تحت عنوان ناظر نهاد دربخش های چهارگانه با ناظرین جلسه دارد و به بصیرت افزایی و روشنگری می پردازد و ناظرین شبکه نظارت بیدار و هوشیار هستند.

وی گفت: رسالت شبکه نظارت رسالت سنگینی است که باید مراقب بود زیرا اگر فرد ناشایستی وارد مجلس شود تخلفات گناهان آن فرد به پای اعضای شبکه نظارت هم نوشته می شود.

امام جمعه داراب نیز در این جلسه ضمن تبریک وخداقوت به ناظرین ؛ بیانات مبسوطی در اهمیت وجایگاه شورای نگهبان ورسالت ناظرین بیان نمودند و گفتند شورای نگهبان در طول تاریخ انقلاب مظلوم واقع شدند و همیشه مورد تخریب وهجمه های گسترده دشمنان خارجی و داخلی نظام واقع شده اند./هادی آنلاین

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =