آخرین اخبار

تشییع پیکر ۱۵ شهید غواص در استان فارس‌

دبیر کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس از برگزاری مراسم تشییع ۱۵ شهید غواص در استان فارس به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) خبرداد. به گزارش داراب نا به نقل از تسنیم، سردار مجتبی مینایی‌فرد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور تاثیرگذار و فعال رزمندگان غواص استان فارس در سخت‌ترین مناطق […]

اشتراک گذاری
15 مرداد 1394
151 بازدید
کد مطلب : 2319

دبیر کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس از برگزاری مراسم تشییع ۱۵ شهید غواص در استان فارس به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) خبرداد.

به گزارش داراب نا به نقل از تسنیم، سردار مجتبی مینایی‌فرد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور تاثیرگذار و فعال رزمندگان غواص استان فارس در سخت‌ترین مناطق جنگی اظهار داشت: غواصان استان فارس علاوه بر اینکه خط شکن بودند در بسیاری از مواقع نیز به سایر رزمندگان دفاع مقدس نیز آموزش می‌دادند.

وی با بیان اینکه نخستین شهید غواص از استان فارس است خاطرنشان کرد: سال ۱۳۶۴ شهید احمد مهدی حنابی از عشایر خوزستان که با رزمندگان فارس بود و خانواده‌اش در شیراز زندگی می‌کرد، زمانی که می‌گفتند عبور از اروند ناممکن است، داوطلب شد و هزاران نفر را آموزش داد.

وی با اشاره به عملیات‌های رزمندگان استان فارس در فصل تابستان گفت: حدود ۱۵ عملیات بزرگ توسط رزمندگان استان فارس در جبهه خوزستان با شدت گرمای بالا انجام شد که از جمله آن می‌توان به قدس ۳ با حضور کامل رزمندگان این استان اشاره کرد.

دبیر کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس به فعالیت‌های فرهنگی این کنگره در راستای انتشار کتب شهدای استان اشاره کرد و افزود: امسال ۱۲ عنوان کتاب با موضوع شهدای فارس منتشر شده است.

مینایی‌فرد بیان کرد: مجموعه شعر “برگ عبور”، “دیوان حق و باطل” شهید شیرعلی سلطانی، ” سیزده، بیست و یک” با معرفی زندگی شهید عارف ، ” همسایه آفتاب ” در مورد زندگی شهید دست بالا ، ” سرو مجنون بدر ” زندگی شهید جلال کوشا  و  ” کاکا علی ” با موضوع معرفی شهید عبدالعلی ناظم‌پور از این کتاب‌های منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 16 =