آخرین اخبار
رئیس شورای شهر داراب:

تکمیل پروژه های عمرانی شهرداری داراب سرعت می گیرد

ابوالحسن سعادت رئیس شورای شهر داراب در حاشیه جلسه سه شنبه ۱۷ خرداد ماه اعضای شورا گفت: امروز شهردار محترم را برای ارائه گزارش کار و بررسی عملکرد شش ماهه به صحن شورا فراخواندیم. وی افزود: در موضوع اتمام پروژه های نیمه تمام و شروع پروژه های آسفالت خیابان های اصلی تصمیماتی گرفته شد. این […]

اشتراک گذاری
02 تیر 1401
112 بازدید
کد مطلب : 10415

ابوالحسن سعادت رئیس شورای شهر داراب در حاشیه جلسه سه شنبه ۱۷ خرداد ماه اعضای شورا گفت: امروز شهردار محترم را برای ارائه گزارش کار و بررسی عملکرد شش ماهه به صحن شورا فراخواندیم.

وی افزود: در موضوع اتمام پروژه های نیمه تمام و شروع پروژه های آسفالت خیابان های اصلی تصمیماتی گرفته شد.

این عضو شورای شهر داراب تاکید کرد: متاسفانه یکی از موانع عدم آسفالت خیابان های اصلی داراب موضوع فاضلاب است اما با توجه به اخطارهای قانونی شهرداری به آبفا، روکش آسفالت را اجرا خواهیم کرد.

سعادت گفت: برای تحویل پروژه آسفالت کوچه ها و معابر دریمی و خیابان های اصلی شهر داراب زمان مشخص شد و مقرر گردید همه اعضا پروژه ها را همچون گذشته رصد کنند.

وی گفت: در این جلسه که ۶ عضو شورا حضور داشتند بر وحدت و همدلی اعضای محترم و حمایت در چارچوب قانون از شهردار و مجموعه شهرداری تاکید شد.

سعادت تاکید کرد: از ابتدای دوره ششم تمامی درخواست های قانونی شهرداری در صحن شورا با اکثریت ۶ یا ۷ رای توسط اعضای شورا مصوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پنج =