آخرین اخبار

خدمت رسانی مردم و خیرین جنت شهری به ۳۵٠ سیل زده زین آباد

قبل از وقوع سیل در روستاهای زین آباد سنگی و رمبه فرماندار، بخشداران مرکزی و جنت، شهردار جنت، بسیج و سپاه، هلال احمر، دادستان و دیگر ادارات و نهادها در منطقه حضور یافته و با اقدام به موقع روستاها را تخلیه کردند. این اقدام پیشگیرانه، خوشبختانه منجر به عدم خسارت جانی به همشهریان این منطقه […]

اشتراک گذاری
09 مرداد 1401
148 بازدید
کد مطلب : 10845

قبل از وقوع سیل در روستاهای زین آباد سنگی و رمبه فرماندار، بخشداران مرکزی و جنت، شهردار جنت، بسیج و سپاه، هلال احمر، دادستان و دیگر ادارات و نهادها در منطقه حضور یافته و با اقدام به موقع روستاها را تخلیه کردند.

این اقدام پیشگیرانه، خوشبختانه منجر به عدم خسارت جانی به همشهریان این منطقه شهرستان داراب شد، هر چند که مشاهدات میدانی خبرنگار داراب آنلاین نشان می دهد خسارت سیل به تاسیسات زین آباد و منازل بالاست.

در این مدت قریب ۳۵٠ نفر از مردم روستاهای آسیب دیده در مدرسه خشت های ماندگار جنت شهر اسکان داده شدند و با همت خیرین، بسیج و هلال احمر صبحانه، ناهار و شام این افراد تامین شد.

پزشکان از طرف شبکه بهداشت بطور مداوم در بین این عزیزان حاضر شده و داروخانه های جنت شهر نیز داروهای صلواتی در اختیار این عزیزان قرار دادند.

نیروهای جهادی موکب ارباب خوب و گروه جهادی امیرالمومنین (ع) در این چند روز خیلی همکاری کردند و قریب ۴٠٠ نفر از نیروهای بسیجی امروز شنبه مشغول پاکسازی منازل بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =