آخرین اخبار

دکتر عسکری:حلقه مفقوده خبرنگاران و روابط عمومی‌ ها بررسی می شود

منتخب مردم داراب و زرین دشت در مجلس یازدهم گفت: اشتغالزایی و ارتقاء فرصت‌های شغلی نیازمند فرهنگسازی و تغییر نگرش عمومی است. به گزارش داراب آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، جواد عسکری طی نشستی خبری با بیان اینکه جهش تولید بهترین فضای محرک جهت اشتغالزایی است، اظهار داشت: مجلس آینده باید فضا را برای […]

اشتراک گذاری
08 اردیبهشت 1399
868 بازدید
کد مطلب : 9976

منتخب مردم داراب و زرین دشت در مجلس یازدهم گفت: اشتغالزایی و ارتقاء فرصت‌های شغلی نیازمند فرهنگسازی و تغییر نگرش عمومی است.

به گزارش داراب آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، جواد عسکری طی نشستی خبری با بیان اینکه جهش تولید بهترین فضای محرک جهت اشتغالزایی است، اظهار داشت: مجلس آینده باید فضا را برای اشتغالزایی، جذب دانش‌آموختگان و نخبگان باز کند و برای آنها ایجاد انگیزه نماید.

وی بیان کرد: اشتغال فقط پشت میز نشستن نیست و رونق مشاغل خانگی و کارآفرینی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد بنابراین تبدیل این امر به عنوان نگرشی عمومی، ضرورتی غیرقابل انکار است.

عسکری گفت: با رایزنی که به تازگی انجام شده، داراب می تواند در زمینه مشاغل خانگی به عنوان پایلوت قرار گیرد و فضای فعالیت در این حیطه توسعه یابد.

منتخب مردم داراب و زرین دشت در مجلس تاکید کرد: در حیطه اشتغالزایی، به احصاء مسائل و کمبودها پرداخته و در این مسیر طرح‌های نمایندگان سابق در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی ضمن اشاره به رایزنی با کمیته محرومیت‌زدایی قرارگاه خاتم الانبیاء پیرامون اشتغالزایی تصریح کرد: با وجود ظرفیت‌های متعدد، غبار محرومیت بر دو شهرستان داراب و زرین‌دشت نشسته و محرومیت‌زدایی ازاین دو شهرستان با برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت میسر می‌شود.

عسکری با اشاره به جلسه رایزنی با وزیر جهاد کشاورزی پیرامون بررسی ظرفیت‌های کشاورزی شهرستان داراب گفت: ۱۵ هزار هکتار باغ مرکبات در کنار نخلستان‌ها در شهرستان داراب نیازمند توجه و رسیدگی است به همین منظور رایزنی جهت تخصیص اعتبار احیاء، اصلاح و بازسازی باغات صورت گرفته است.

منتخب مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس با اشاره به هوشمندی و درایت مردم در مقابله با شیوع کرونا، بیان کرد: در زمینه مقابله با کرونا، داراب تنها شهرستانی است که مردم زود به میدان آمده و با مسئولان همراهی کردند به طوری که مردم از مسئولین پیشی گرفتند همچنین مجموعه درمانی و ستاد مدیریت بحران نیز عملکرد ارزنده‌ای در این دوره داشتند.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا با همکاری گروه‌های جهادی و با تحویل ۲۰۰ طاقه پارچه، تولید ماسک و دستکش در سطح گسترده‌ای در دو شهرستان انجام شد و این فعالیت همچنان استمرار دارد.

عسکری با اشاره به مشکلات مسکن مهر شهرستان داراب خاطرنشان کرد: مسکن مهر در همه شهرهای با جمعیت داراب تکمیل شده اما پیرامون مسکن مهر داراب، جنت‌شهر و دبیران مشکلاتی وجود دارد که بررسی و اختلافات میان منابع طبیعی و مجموعه راه و شهرسازی مرتفع شده است.

 منتخب مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس بابیان اینکه وضعیت سیلوی فلزی داراب پس از مدتها بلاتکلیفی، تا دو ماه آینده مشخص می‌شود، افزود: داراب و زرین‌دشت محل مناسبی جهت دپوی محصولات استراتژیک با نگاه رونق‌بخشی تولید است.

این دانش‌آموخته رشته کشاورزی گفت: ارتقا دانشکده کشاورزی و استفاده از ظرفیت‌های موجود همچنین فرهنگسازی پیرامون حضور دانشجویان از رویکردهای اصلی ما است و تاکید داریم که دانشکده کشاورزی داراب مستقل باشد نه اینکه به عنوان زیرمجموعه دانشگاه شیراز شناخته شود.

وی اذعان کرد: نسبت به روند موجود در روابط عمومی سازمانها و ادارات مختلف در دو شهرستان انتقاد دارم و از روند موجود در روابط عمومی‌ها راضی نیستم.

عسکری اضافه کرد: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی با رسانه‌ها و حوزه ارتباطات باید فعال و پویا باشد و در آینده نزدیک، حلقه مفقوده خبرنگاران و روابط عمومی‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

منتخب مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس بیان کرد: جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرستان داراب و زرین‌دشت برنامه و راهکار اجرایی داریم و جهت تحقق برنامه‌ریزی لازم انجام می‌شود.

گزارش تصویری بهرام جعفریان پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 3 =