آخرین اخبار

سرهنگ «فرج رستمی» فرمانده انتظامی داراب شد

به گزارش آژانس خبری داراب «داراب نا»،در آئینی با حضور معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان فارس و برخی مسئولین شهرستان، فرماندهان جدید و قدیم انتظامی شهرستان داراب تودیع و معارفه شدند. طی مراسمی با حضور سرهنگ ناصر کشاورز معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان فارس، قاسم پور فرماندار داراب، مسئولان ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیون و علمای […]

اشتراک گذاری
25 شهریور 1394
272 بازدید
کد مطلب : 3392

به گزارش آژانس خبری داراب «داراب نا»،در آئینی با حضور معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان فارس و برخی مسئولین شهرستان، فرماندهان جدید و قدیم انتظامی شهرستان داراب تودیع و معارفه شدند.

طی مراسمی با حضور سرهنگ ناصر کشاورز معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان فارس، قاسم پور فرماندار داراب، مسئولان ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیون و علمای شهرستان در تالار فرهنگ و هنر داراب برگزار و فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان معرفی شد.

حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب در این مراسم گفت: روزی که قرار بود سرهنگ قرمزی فرمانده قبلی نیروی انتظامی از داراب بروند من مخالف بودم و گفتم ایشان نباید تغییر کند اما فرمانده وقت انتظامی استان فرمودند ما فرمانده ای رابه داراب می فرستیم که به مراتب جوان تر و موفق تر باشد که واقعا چنین هم شد.

وی افزود: امروز نیز ما مخالف رفتن سرهنگ دیندارلو بودیم که نامه ای نیز در این خصوص به سردار احمدی مقدم دادیم و امروز نیز متاثر هستیم. ایشان در کارشان قاطع و موفق بودند و به صورت شبانه روزی به مردم خدمت کردند و امیدواریم آقای رستمی نیز در کارشان موفق باشند و جای ایشان را پر کنند.

فرماندار داراب سلامت و امنیت را دو نعمت بزرگ و مجهول جامعه دانست و گفت: انسان تا این دو نعمت بزرگ و مهم را از دست ندهند قدر نمی دانند. در بعضی از نقاط امنیت وجود دارد اما احساس امنیت وجود ندارد. خوشبختانه به برکت خون های پاک مطهر شهدا و دلاوردی های نیروهای انتظامی و نظامی امنیت خوبی در شهرستان داراب برقرار است.

وی دلیل عدم حضور برخی از اعضای شورای تامین در جلسه را مسافرت های کاری و شخصی عنوان کرد و گفت: اعضای شورای تامین شهرستان داراب بسیار همدل، هماهنگ و همراه هستند که نتیجه این همدلی ایجاد فضای آرامی است که در شهرستان داراب ایجاد شده است.

رییس شورای تامین شهرستان داراب گفت: داراب در کنار جاده ترانزیت واقع شده و با دو استان هرمزگان و کرمان هم مرز است، اخیرا نیز شاهد ورود بسیار زیاد اتباع غیرمجاز هستیم که با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی و سپاه شاهد دستگیری های قابل توجه بودیم.

همچنین در این مراسم معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان فارس در سخنانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد برقراری امنیت و اهمیت آن، اظهار داشت: همکاری و هم‌یاری مردم در ایجاد امنیت بسیار مؤثر است.

محمد کشاورز با ابراز خرسندی از همدلی مسئولین شهرستان داراب، افزود: با همکاری و تعامل بسیار خوبی که بین مردم و مسئولان با نیروی انتظامی وجود دارد، شاهد امنیت خوبی در این منطقه هستیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات پنج سال و چند ماهه سرهگ حسین دیندارلو در فرماندهی انتظامی شهرستان داراب تقدیر و با اعطای حکمی از سوی فرمانده انتظامی استان فارس سرهنگ فرج رستمیبه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان داراب منصوب شد.

گفتنی است فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان داراب به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان لارستان معرفی شده است.

گزارش تصویری :بهرام جعفریان پور

DSC_0459 DSC_0461 DSC_0463 DSC_0464 DSC_0466 DSC_0467 DSC_0472 DSC_0475 DSC_0484 DSC_0492 DSC_0497 DSC_0499 DSC_0505 DSC_0518

 

17 پاسخ به “سرهنگ «فرج رستمی» فرمانده انتظامی داراب شد”

  1. علی گفت:

    همیشه داراب پله ترقی بوده
    فرمادهان با درجه سرهنگ دومی میان و با درجه سرهنگ تمامی میرن
    در ضمن شنیدیم که فرمانده جدید خیلی عملیاتی هستند
    امید وارم موفق و موید باشند

  2. مسافر خسته گفت:

    سلام.ممنون از مهندس نریمانی.مهندس جان نمیدونم بازرسی از پرسنل ترمینال و رانندگان در صلاحیت شما هست یا نه.اما بد نیست یه بررسی از پرسنل و تجدید نظر در مورد اونا بشه.اگه یه تشخیص صلاحیت واسشون بزارن …..

  3. ناشناس گفت:

    سرهنگ دیندارلو شناخت خوبی از داراب داشت و سعی میکرد مسائل را قبل از قضایی شدن بصورت پیشگیرانه و بی دردسر حل بشه
    ایشالا هر جایی که هست سلامت و موفق باشه

  4. نکته سنج گفت:

    لطفا سوابق اجرایی فرماندهی جدید راهم اطلاع رسانی بفرمایید

  5. ناشناس گفت:

    ارزوی موفقیت برای جناب رستمی فرمانده انتظامی جوان و پر انرژی شهرستان داراب داریم.

  6. رضا گفت:

    سلام به فرماندهی جدید و عرض خیر مقدم
    لطفا در منطقه فاز کلانتری احداث فرمایید
    با تشکر
    از اهالی فاز

  7. اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از سرهنگ دیندارلو که در این ایام خدمت صادقانه ای به شهرستان داشته و در امنیت شهرستان زحمات فراوانی کشیده و خیر مقدم به جناب سرهنگ رستمی دارم انشاءالله شاهد امنیت چشمگیری در منطقه باشیم واز خداوند منان آرزوی موفقیت و سلامتی برای کلیه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی دارم

  8. ناشناس گفت:

    حیف شد.انشاا…جناب رستمی هم تو کارشون موفق باشن

  9. ناشناس گفت:

    دیندارلو خیلی با غیرت و باتلاش خاصی از سر دلسوزی با مردم برخورد می کرد
    مردم ازش راضی بودن

  10. ناشناس گفت:

    تشکر از زحمات جناب سرهنگ دیندارلو ….که واقعا دلسوزانه زحمت کشیدند و پنج سال شهرستان از امنیت برخوردار بود..خیر مقدم هم خدمت جناب اقای رستمی….

  11. بیکار گفت:

    امیدوارم همه حرفهای ایشان نیز در عمل ثابت شود و خواهش می کنم از ایشان که نیروهای انتظامی در داراب را به دلایل مختلف (وجود جاده ترانزیت و گلوگاه حمل مواد قاچاچ افیونی و غیره، زندان بزرگ داراب و شهر بزرگ داراب و …) و کمبودهای مشهود افزایش دهد و حداقل یک کلانتری به شهر اضافه نمایند. دوستانی که میگن امنیت البته که امنیت نسبی در سطح شهر از قدیم بوده است! ولی شما جرات کن عصر پنج شنبه و جمعه در این شهر با بعضی موتور سوارها به قولی گفتنی بحث (کل کل) کن ببین چه جور از خجالتت در میاد.(با احترام به قشر موتور سوارها) کجا تونستن جلو این چیزا را بگیرند. کدوم مامور به موتور سوارهایی که بدون مجوز موتورهای گران و قدرتمند وارد کشور و داراب کرده اند اجازه میده در سطح شهر و در انتهای بلوار صدرا جولان دهند یا اگر اجازه دارند چه کسی نظارت می کند؟! امیدوارم فرمانده جدید که از قوم زحمتکشی نیز هستند کلانتری جدید به شهر اضافه کنند با نیروهای فراوان در سطح شهر هم در زمینه انتظامی و هم در راستای راهنمایی و رانندگی.

  12. سعید گفت:

    لطفا فکری هم به فکر خرده فروشان مواد مخدر شیره و تریاک کنید

  13. حاج قاسم مررادی گفت:

    درودخدابرسرهنگ دیندارلوکه درطول فرماندهی ناحیه انتظامی داراب به نحواحسن امنیت حمزه انتفاضی راتامین کرد.وحالامردم ازگوشه وکناراین شهرمیشنودکه دیگر ماموریتش تمام شده افسوس میخورند.بخصوص خانواده شهداوجانبازان که احترام ویژه ای برای این قشرقایل بودچون درتمام محافل ومجلس این عزیزان شرکت میکرد الله یارت موفق باشید.وامیدوارم فرماندهی جدیدهم دنبالروایشان باشدکه زمانی ماموریتش تمام شدمردم غطبه رفتنش بخورند.

  14. اسماعيل گفت:

    سلام درود بر شهردار زحمت کش

  15. شهروند گفت:

    ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب سرهنگ دیندارلو وآرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان وخیرمقدم به جناب سرهنگ رستمی
    بایدبگم که از انجایی که اقای رستمی چندین سال به عنوان جانشین آقای دیندارلو خدمت کرده اندامید است مانند ایشان امنیت شهرستان را مانند گذشته حفظ وارتقاء دهند

  16. همشهری گفت:

    جناب سرهنگ باعرض سلام وخوش امدگویی وارزوی موفقیت روزافزون برای شما:خواهشمندست به همکاران زحمتکشتان درراهنمایی ورانندگی یاداورگردیدتادربرخوردبارانندگان کمی خویشتن داروصبورباشندومتانت وانصاف وادب راهنگام جریمه کردن رعایت کنندوفقط به فکرتمام کردن قبوض جریمه دردستشان نباشندچون گاهی اوقات بیخودوبرای رفع مسولیت کارت ماشین وگواهینامه رانندگان راتوقیف می کنند امیدواریم که پیگیری شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =