آخرین اخبار

شرکت بسیجیان دارابی در رزمایش الی بیت المقدس

سرهنگ حسین هاشمیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب گفت: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با حضور بسیجیان گردان های بیت المقدس و کوثر ناحیه داراب به مدت ۲روز در پادگان این شهرستان برگزار شد و روز جمعه پایان یافت. وی در گفتگو با خبرنگار داراب آنلاین گفت: در این رزمایش، بسیجیان شهرستان در قالب […]

اشتراک گذاری
13 مهر 1398
4621 بازدید
کد مطلب : 9862

سرهنگ حسین هاشمیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب گفت: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با حضور بسیجیان گردان های بیت المقدس و کوثر ناحیه داراب به مدت ۲روز در پادگان این شهرستان برگزار شد و روز جمعه پایان یافت.

وی در گفتگو با خبرنگار داراب آنلاین گفت: در این رزمایش، بسیجیان شهرستان در قالب گردان های بیت المقدس و گردان کوثر  توان و اقتدار خود را در به نمایش گذاشتند. بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش علاوه بر شرکت در کلاس‌های آموزشی و فراگیری فنون تاکتیکی در کلاس‌های عقیدتی و فرهنگی نیز شرکت کردند.

این مقام عالی نظامی گفت: اقتدار و آمادگی بسیجیان در دفاع از شهرها در مقابله با دشمنان را از مهمترین اهداف این رزمایش عنوان کرد و گفت: کمین، ضد کمین، تاکتیک عملیات مقابله با نا آرامی‌ها، تجمع‌های غیر قانونی و حرکت در شب و ستون کشی در شب از جمله برنامه‌های این رزمایش بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هفده =