آخرین اخبار

فرماندار جدید مواظب اصلاح طلب نماهای افراطی باشد

حجت الاسلام خسروی امام جمعه جنت شهر در مراسم تودیع و معارفه فرماندار داراب گفت: من به آقای قاسم پور عزیز تبریک و احسن باش عرض می کنم جناب آقای قاسم پور مرحبا، احسنت، آفرین. حقیقتا تلاش خوبی کردید و با تمام ظرفیت خدمت کردید. همه بنده را می شناسند و می دانند از لحاظ […]

اشتراک گذاری
10 تیر 1397
818 بازدید
کد مطلب : 7614

حجت الاسلام خسروی امام جمعه جنت شهر در مراسم تودیع و معارفه فرماندار داراب گفت: من به آقای قاسم پور عزیز تبریک و احسن باش عرض می کنم جناب آقای قاسم پور مرحبا، احسنت، آفرین. حقیقتا تلاش خوبی کردید و با تمام ظرفیت خدمت کردید. همه بنده را می شناسند و می دانند از لحاظ سیاسی ۱۸۰ درجه با آقای قاسم پور تفاوت دارم اما از لحاظ کاری و خدمت به مردم ایشان را قبول داشتم و کمک می کردم و برای همین می گویم آفرین و درود بر شما.

وی ضمن خوش آمد به فرماندار جدید گفت: شما خیلی شفاف تفکر سیاسی خود را اصلاح طلب اعلام کردید و این خوب است که ظاهر و باطن خود را می گویید. من هم یک بچه انقلابی و حزب الهی هستم. آقای مظفری از امروز عده ای با نام اصلاح طلب می آیند اما حقیقتا عده ای اصلاح طلب نیستند. آقای انصاری اصلاح طلب است اما ایشان کجا و عده ای دیگر کجا! اینها افراطی هستند پس هر کس پرچم اصول اصلاح طلبی بلند کرد اصلاح طلب نیست.

وی با تاکید بر اینکه شما نماینده دولت اعتدال هستید گفت: اکثریت نیروهای اصولگرا و اصلاح طلب داراب متدین و انقلابی هستند اما مانند همه جا عده ای به این اسامی وارد می شوند و آسیب هایی می رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =