آخرین اخبار
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای بخواند/

قربانگاه کمربندی غربی تاریک است و جان می گیرد

بهرام جعفریان پور؛ داراب آنلاین – کمربند غربی داراب؛ جاده ای مهم و تاثیر گذار بر کاهش ترافیک شهر داراب اما پر خطر و پرحادثه! از همان ابتدا هم کسی مسئولیتش را قبول نمی کرد. شهرداری و شورا مسیر را باز کردند، اوقاف و مردم زمین در اختیار گذاشتند نماینده وقت بودجه اش را گرفت […]

اشتراک گذاری
02 تیر 1401
95 بازدید
کد مطلب : 10430

بهرام جعفریان پور؛ داراب آنلاین – کمربند غربی داراب؛ جاده ای مهم و تاثیر گذار بر کاهش ترافیک شهر داراب اما پر خطر و پرحادثه! از همان ابتدا هم کسی مسئولیتش را قبول نمی کرد. شهرداری و شورا مسیر را باز کردند، اوقاف و مردم زمین در اختیار گذاشتند نماینده وقت بودجه اش را گرفت و راهداری بعنوان متولی راه های روستایی جاده را اجرا کرد.

♦️اما این روزها کمربند کم عرض غربی داراب به علت تردد زیاد، تاریکی مطلق، عدم اجرای کنار گذر در تقاطع ها و دیگر مشکلات میزبان حوادث رانندگی است، جان شهروندان دارابی را می گیرد و خسارت های جبران ناپذیری به جا میگذارد.

♦️جاویدی شهرداری داراب در نشست اخیر خود با خبرنگاران صراحتا اعلام کرد سه راهی سنگ چارک در محدوده و حریم شهر نیست و ما نمیتوانیم میدان آن را اجرا کنیم؛ اما همه این سالها فعالان اجتماعی اجرای این میدان و روشنایی کمربند غربی و حل دیگر مشکلات این مسیر را از شهرداری مطالبه می کردند!

♦️امید داریم فرماندار ویژه داراب، نماینده مردم در مجلس و امام جمعه محترم بعنوان سه ضلع خدمت و ناظر بر ادارات شهرستان و اداره راهداری و حمل و نقل بعنوان متولی راه های روستایی، رفع این مشکلات بخصوص نور کمربندی را در دستور کار فوری خود قرار دهند چرا که هر تصادفی که رخ می دهد درصورتی که علتش مشکلات و کمبود های بیان شده باشد مصداق ترک فعل است و بایستی فرد خاطی به دادگاه معرفی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =