آخرین اخبار

نماینده داراب و زرین دشت:استاندار جدید فارس با تجربه و فرا جناحی باشد

نبی اله احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار «داراب نا» گفت: استانداران باید برنامه ریزی کلان برای استان داشته باشند اما متاسفانه چه در دولت گذشته و چه در دولت فعلی شاهد تغییر مکرر استاندار هستیم و این برای استان پهناور فارس مفید نیست. وی افزود: این […]

اشتراک گذاری
11 تیر 1394
246 بازدید
کد مطلب : 1336

نبی اله احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار «داراب نا» گفت: استانداران باید برنامه ریزی کلان برای استان داشته باشند اما متاسفانه چه در دولت گذشته و چه در دولت فعلی شاهد تغییر مکرر استاندار هستیم و این برای استان پهناور فارس مفید نیست.

وی افزود: این استان با مشکلات عدیده ای از جمله خشکسالی و بیکاری روبرو است و پروژه های عمرانی آن جوان هستند در نتیجه نیازمند ثبات در مدیریت بالاترین مقام اجرایی استان هستیم.

احمدی گفت: به هر حال شاهد استعفای استاندار فارس هستیم هر چند که فشارهای سیاسی برخی جناح ها در این استعفا بی تاثیر نبوده است. قطعا استان فارس نیازمند استانداری است که بدون در نظر گرفتن منافع جناح های سیاسی برای همه مردم استان کار کند.

این نماینده مجلس نهم گفت: استانداری نیاز داریم که با در نظر گرفتن اصل شایسته سالاری همه ظرفیت های استان را در نظر بگیرد، جناح و گروه گرایی را کنار بگذارد و به تمامیت خواهان توجهی نکند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس نهم گفت: پروژه های عمرانی زیادی در استان فارس در حال اجرا است که اکثرا جوان هستند به عنوان مثال ما در استان فارس تنها یک راه آهن (شیراز- اصفهان) داریم و هیچ  آزاد راهی در این استان ایجاد نشده است. با توجه به شرایط فعلی استاندار فارس باید با تجربه باشد.

این عضو مجمع نمایندگان فارس گفت: وزارت کشور باید گزینه هایی را بررسی کند که فرا جناحی، تابع مقام معظم رهبری و معتقد به استفاده از همه ظرفیت ها باشد. استاندار باید صلاح همه مردم را در نظر بگیرد نه فقط افراد خاص سیاسی و جناحی. به نظر من استعفای استاندار به دلیل فشارهای سیاسی و خواسته های نامعقول برخی گروه های سیاسی بود.

وی تاکید کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، نمایندگان مجلس و گروه های سیاسی می توانند مشاورین استاندار باشند و همه باید به جای ایجاد تنش برای استاندار فضای استان را برای خدمت به مردم آرام کنیم.

5 پاسخ به “نماینده داراب و زرین دشت:استاندار جدید فارس با تجربه و فرا جناحی باشد”

  1. ناشناس گفت:

    سلام به دکتر احمدی وکیل دلسوز داراب انشالله همواره موفق وموید باشید به وجود جناب عالی برای سازندگی بیشتر وبهتر شهرمان در سالهای آینده نیازمندیم دست حق به همراهت

  2. ناشناس گفت:

    احمدی درست میگه فارس احتیاج به ابادانی دارد نه سیاست زدگی

  3. دارابی گفت:

    خسته نباشی مرد بزرگ

  4. حمید گفت:

    درود بر نماینده مردمی وفعال . دکتر نشان داده که یه نماینده مردمی وفراجناحی هست

  5. م.ط گفت:

    دقیقا همینه.
    استاندار سیاسی خواه نا خواه وارد حاشیه خواهد شد.
    ما استاندار خدمتگزار و منصف می خواهیم.
    استانداری که محرومیت زدایی را در اولویت قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 12 =