آخرین اخبار

وکلای دارابی و غیردارابی پرونده بخوانند؛ از پیگیری تخلفات درمانگاه شماره ۳ داراب کوتاه نمی آییم

زمین ۴۲۳۶ متری درمانگاه شماره ۳ داراب واقع در خیابان شهید چمران طی سال های ۹۲ و ۹۳ و با یک روند پر از شبهه و سوال بر انگیز توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز به فروش رسید. در روند فروش این زمین و سایر املاک شبهات عجیبی وجود داشته (به استناد نامه های داخلی علوم […]

اشتراک گذاری
09 آذر 1401
143 بازدید
کد مطلب : 11217

زمین ۴۲۳۶ متری درمانگاه شماره ۳ داراب واقع در خیابان شهید چمران طی سال های ۹۲ و ۹۳ و با یک روند پر از شبهه و سوال بر انگیز توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز به فروش رسید.

در روند فروش این زمین و سایر املاک شبهات عجیبی وجود داشته (به استناد نامه های داخلی علوم پزشکی شیراز) که در همان زمان مورد اعتراض فعالان اجتماعی نیز قرار گرفت و موضوع دادگاهی شد!

بنا به اعلام خبرگزاری ایرنا در تاریخ ۱۲ مرداد ۹۶، به گفته یک منبع آگاه در واگذاری درمانگاه شماره ۳ داراب به بخش خصوصی مقررات مربوط به مزایده از جمله اعلام عمومی مزایده رعایت نشده و ملک دیگر به جای ملک شماره ۳ در آگهی ها اعلام شده ضمن اینکه ‌درج اطلاعات غلط در آگهی مزایده روزنامه دیده شده است.

شبهات و خطاهای انجام شده در روند فروش حتی به تایید بازرسی وقت علوم پزشکی رسیده که در نامه هایی با اسامی کارمندان وقت به رییس وقت دانشگاه اعلام شده است و همه اسناد نزد داراب آنلاین نیز موجود می باشد.

این روزها اما سر کله وکلای دارابی (!) و غیر دارابی خریدار اصلی پیدا شده و موضوع تغییر کاربری و احیانا ساخت یا فروش زمین را در ادارات شهرستان دنبال می کنند؛ زمینی که آن زمان با قیمت های باورنکردنی کارشناسی شده (!) و با مجوز ترک تشریفات علوم پزشکی و بدون هیچ رقیبی خریداری شده است!

لازم به ذکر است در همان سال ها نیز داراب آنلاین این موضوع را در خروجی سایت خود افشا کرد و روند پیگیری های قضایی توسط فعالان اجتماعی آغاز شد. این روزها نیز در صورت عدم تعیین تکلیف زمین و اصرار بر تغییر کاربری اسناد به اطلاع عموم می رسد.

زمین درمانگاه شماره ۳ داراب سوم اردیبهشت ماه ۱۳۳۰ توسط خیر و نیکوکار آقای مهدی مقدسی به اداره بهداری استان هفتم اهدا شده بود که در سال ۹۳ توسط علوم پزشکی شیراز به عنوان ملک متروکه و بلا استفاده به فروش رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + شش =