آخرین اخبار

کشف بیش‌ از یک تن مواد مخدر در استان فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک تن و ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان خبر داد. به گزارش داراب نا به نقل از خبرگزاری فارس، سردار احمدعلی گودرزی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از انهدام سه باند مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: مأموران نیروی انتظامی استان فارس موفق شدند یک […]

اشتراک گذاری
07 خرداد 1394
681 بازدید
کد مطلب : 237

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک تن و ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش داراب نا به نقل از خبرگزاری فارس، سردار احمدعلی گودرزی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از انهدام سه باند مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: مأموران نیروی انتظامی استان فارس موفق شدند یک تن و ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر که شامل یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم تریاک و ۵۰ کیلوگرم هروئین بوده را کشف و ۱۲ قاچاقچی آن را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه مواد مخدر مکشوفه در مسیرهای کرمان – شیراز و کرمان – نی‌ریز کشف شده است، از توقیف ۱۳ خودرو سبک و سنگین حامل این محموله خبر داد و اضافه کرد: این مواد در مسیرهای کرمان – شیراز و کرمان – نی‌ریز کشف شده است.

گودرزی همچنین از تشدید برخورد با عرضه‌کنندگان قلیان در اماکن و معبر عمومی خبر داد و تصریح کرد: این برخوردها همچنان ادامه دارد چراکه عرضه‌کنندگان قلیان با افزودن مواد شیمیایی به آن موجب بروز بیماری‌های سخت به‌ ویژه بین جوانان می‌شوند.

این مقام انتظامی همچنین از برخورد با خودروهای مزاحم در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با خودروهایی که با سرعت‌های بالا و شیشه‌های مات اقدام به مزاحمت برای شهروندان می‌‌کنند برخوردهای جدی همچنان ادامه خواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + هجده =