آخرین اخبار

نماینده ولی فقیه در سپاه داراب تغییر کرد+تصویر

به گزارش داراب نا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب ، مراسم تودیع و معارفه حجت الاسلام والمسلمین نصراله فاطمی امین، مسئول پیشین نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه داراب و حجت الاسلام والمسلمین موفق قانعی مسئول جدید نمایندگی سپاه داراب در سالن آموزش و پرورش برگزار شد. حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده نماینده […]

اشتراک گذاری
11 خرداد 1394
264 بازدید
کد مطلب : 375
به گزارش داراب نا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب ، مراسم تودیع و معارفه حجت الاسلام والمسلمین نصراله فاطمی امین، مسئول پیشین نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه داراب و حجت الاسلام والمسلمین موفق قانعی مسئول جدید نمایندگی سپاه داراب در سالن آموزش و پرورش برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده نماینده ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس در آئین معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه داراب اظهار داشت: فرهنگ زیبای امام راحل باید در مدارس و دانشگاه‌ها تبیین شود و در اعماق وجود و ذهن جوانان فراگیر شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ امام خمینی(ره) فرهنگ استقامت و مقاومت در برابر نظام سلطه است افزود: مردم و مسئولان باید پیرو امام راحل و مقام معظم رهبری باشند تا بتوانیم در برابر زیاده‌خواهی‌های زورگویان عالم مقاومت و ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: هر کس شعار ولایت می‌دهد باید در عمل پیرو این شعار باشد و در آزمایش‌ها و حوادث سیاسی باید در مسیر ولایت و در کنار ولی امر مسلمین حرکت کند و در حال حاضر حمایت‌های مردم در همه صحنه‌ها از ولایت مثال‌زدنی و جلوه‌گاهی از عاشوراست.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال حذف هویت ماست تصریح کرد: وظیفه ما این است که با بصیرت و آگاهی قدرشناس انقلاب و نظام و ولایت باشیم و در برابر توطئه‌های دشمن بی‌تفاوت نباشیم.

وی با اشاره به اینکه انقلابی ماندن به مراتب سخت‌تر از انقلاب کردن است بیان کرد: در انقلاب تمام اقشار و گروه‌ها شرکت داشتند اما برخی افراد در ایستگاه‌های مختلف انقلاب را رهاکردند به همین دلیل کسانی که تا آخر پای انقلاب ایستادند بسیار مهم‌تر هستند.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین درخشی مسئول امور روحانیون با قرائت حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین قانعی بعنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه داراب، برای ایشان آرزوی دوران خدمتی با موفقیت های روز افزون را نمودند.

 مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دارابمراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دارابمراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دارابمراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دارابمراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دارابمراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دارابمراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دارابمراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دارابمراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =