آخرین اخبار

بازدید فرماندار داراب از مدارس دهستان کوهستان

فرماندار فرمانداری ویژه داراب از ۱۴ مدرسه در دهستان کوهستان از توابع بخش رستاق بازدید کرد. 🔹به گزارش داراب آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان داراب ، فرهاد سعدی با همراهی بخشدار رستاق و مسئول نمایندگی آموزش و پرورش در این شهر از ۱۴ دبستان در روستاهای محروم دهستان کوهستان بازدید بعمل […]

اشتراک گذاری
10 مهر 1401
542 بازدید
کد مطلب : 11132

فرماندار فرمانداری ویژه داراب از ۱۴ مدرسه در دهستان کوهستان از توابع بخش رستاق بازدید کرد.

🔹به گزارش داراب آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان داراب ، فرهاد سعدی با همراهی بخشدار رستاق و مسئول نمایندگی آموزش و پرورش در این شهر از ۱۴ دبستان در روستاهای محروم دهستان کوهستان بازدید بعمل آورد.

🔹 رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان داراب دراین رابطه گفت: رویکرد دولت سیزدهم توجه به اقشار محروم و کمتر برخوردار است که این امر در تمامی حوزه ها بخصوص بحث آموزش می بایست شکل مناسب تری به خود بگیرد.

وی هدف از این بازدید سرزده را بررسی مسائل و مشکلات روستاهای محروم منطقه کوهستان عنوان کرد و دستورات لازم را در خصوص رفع مشکلات موجود به مسئولین مربوطه داد.

گفتنی است: دراین بازدید مدارس ۱۴ روستا از جمله چاه گونی، بنه دری، کهنه سرخ، حسین آباد، سبزویه، مارون، چشمه ولایت، قلعه سنگ و چندین روستای دیگر بازدید و ضمن دیدار و گفتگوی صمیمی با دانش آموزان و معلمین این مدارس مسائل و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

داراب آنلاین در پیام رسان های داخلی:

⬅️سروش:
splus.ir/darabon

⏪ایتا:
https://eitaa.com/darabdoost

🔰روبیکا:
https://rubika.ir/darabonline

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 7 =