آخرین اخبار

باز هم تغییر در شهرداری فدامی؛ هادی ایزدی شهردار شد+عکس

به گزارش خبرنگار آژانس خبری داراب «داراب نا»، همواره انتخاب شهردار فدامی در دوره جاری شورای این شهر، یکی از حاشیه دار ترین انتصاب های شهرستان و حتی استان فارس بوده است به طوری که این شهر مدت زیادی بدون شهردار اداره و بعد از آن حمیدرضا رضایی کارمند شهرداری فدامی بعنوان شهردار این شهر انتخاب […]

اشتراک گذاری
02 مرداد 1394
453 بازدید
کد مطلب : 1965

به گزارش خبرنگار آژانس خبری داراب «داراب نا»، همواره انتخاب شهردار فدامی در دوره جاری شورای این شهر، یکی از حاشیه دار ترین انتصاب های شهرستان و حتی استان فارس بوده است به طوری که این شهر مدت زیادی بدون شهردار اداره و بعد از آن حمیدرضا رضایی کارمند شهرداری فدامی بعنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

اما حکم شهرداری او یکسال هم دوام نیاورد و هادی ایزدی به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد. هر چند که تودیع و معارفه وی بدون حضور و اطلاع خبرنگاران شهرستان و در داراب برگزار شد اما روابط عمومی فرمانداری خبر این مراسم را روایت کرده است که در ادامه می آید.

هادی ایزدی شهردار جدید فدامی متولد شهرستان خرامه بوده که پیش از این در امور بیمه ای فعالیت داشته است. به گفته شهردار جدید فدامی قرار است مراسم معارفه دیگری در شهر فدامی برگزار شود.

۰۳

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در جلسه تودیع و معارفه شهردار فدامی که با حضور دو تن از کارشناسان دفتر امور شهری و روستایی استانداری فارس و اعضای شورای شهر فدامی در فرمانداری تشکیل شد اظهار داشت: با عنایت به این امر که شهرستان داراب مستعد برخی آسیب ها و جرائم است متولیان امر علی الخصوص شهرداران باید مسائل فرهنگی و اجتماعی را در اولویت بیشتری نسبت به کارهای عمرانی قرار دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به پتانسیل های بخش فورگ گفت: شهرستان داراب بویژه بخش فرگ از پتانسیل بالایی در بخش کشاورزی و گردشگری برخوردار است و می طلبد که شهردار محترم و تمام مسئولین شهرستان با همکاری و تعامل با هم در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، و با کار جهادی از تمام قابلیت های بالقوه و منحصر به فرد بخش فورگ در جهت توسعه منطقه و ایجاد اشتغال و رفاه مردم استفاده نمایند.

وی در ادامه بیان داشت: ایجاد غرفه های صنایع دستی و فراهم آوردن زیرساختارهای گردشگری و سیاحتی برای جهانگردان و مسافران، جاذبه های توریستی شهرستان را دو چندان می نماید و بدین وسیله سطح اشتغالزایی را در شهرستان ارتقا خواهد یافت.
در ادامه جلسه کهندلی یکی از کارشناسان دفتر امور شهری و شوراها در استانداری، رئیس شورای شهر فدامی و شهرداران قدیم و جدید مطالبی بیان نمودند.

31 پاسخ به “باز هم تغییر در شهرداری فدامی؛ هادی ایزدی شهردار شد+عکس”

  1. یا فاطمه گفت:

    سلام
    قانون خبر اینکه
    تو تودیع معارفه
    قانونن.
    طرف م
    رو معرفی میکنن

    ایشون کیند و از کجا آمدن و سوابق چیه

    چی شد دوستان شورا که بحث بومی بودن واسشون اصل اول بود

    کلا تغییر نگرش دادن !!!!

  2. دلسوز شهرستان داراب گفت:

    اقان شورا به اقای رضایی بچه جمسی بود می گفتید غیره بومی این اقا که از خرامه اوردید غیره بومی نیست

  3. حمید گفت:

    مادارابی ها غریب پرستیم

    • سوسن .ف گفت:

      واقعا غریب پرستیم یک نفر که خوبه چرا عوض می کنین؟ باید آشناتون باشه و استخدامش کنین وای به حال ما وبقیه که درس خوندیم و بیکاریم و اقواممون در رأس ادارات نیستن

  4. ناشناس گفت:

    علت انتخاب ایشون چی بوده ،در فرگ وداراب وزرین دشت نیرو نداشتیم ؟چشم تدبیر وامید روشن

  5. ناشناس گفت:

    البته فکر نمیکنم شورا فدامی با این بنده خدا هم همکاری بکنه.یه مدت دیگه هم یکی دیگه رو میارن

  6. رامین گفت:

    انسان بودن,وتوانایی افراد رابسنجیدنه بومی یاغیربومی,,,میخواییدیه بومی بذارن بعدهمین افرادکه مدام بومی وغیربومی میکنن ,,تایه چیزی میشه,,,مثال میگن این تا اون روز باباش سوارالاغ بوده حالا دیگه واسه ما کلاس میذاره

    • حسین گفت:

      سلام آقای رامین.نه جانم چرا همه جا ملاک بومی بودن باشه بعد ما با اینهمه نیرو جوان و با تجربه غیر را برگزینیم.بندر عباس، اهواز، و همه جا نیروی جوان ما را نمی‌گیرند چرا ما باید نیرو و تجربه خودی را زیر پای …… له کنیم

  7. فدامی گفت:

    بله دیگه جای دیگه بغیر فدامی برای جا کردن آقای ایزدی پیدا نکردن دیگه وگرنه شهرداری کجا و امور بیمه ای کجا

    • اهالی گفت:

      آره عزیزم رشته و تحصیلات مهم نیست بیمه با شهر اری نسبتی ندارد اگر میخواهند ایشان استخدام کنند تامین اجتماعی و خدمات درمانی جای ایشان هست نه شهرداری !!!!!

  8. نخلستان گفت:

    تو رو خدا این پیام منو بذارید.
    آقای ……….. علت حمایت شما چی بود؟فکر نکنید مردم نمیدونن ایشون قوم نزدیک جنابعالی هستند ما ازهمه چی آگاهیم…..

  9. فدامی شهر گفت:

    تا اونجایی که من فهمیدم ایشون یکی از موفق ترین مدیران بیمه ای هست که خودش قبول کرده بیاد فدامی.به نظر منم بومی یا غیر بومی بودن خیلی اهمیت نداره.خدا کنه بتونه تو شهر فدامی یه تغییر اساسی بده.اگه فقط شوراها بزارن

  10. اسماعیل لطیف زاده گفت:

    آن چه در انتخاب و گزینش مدیران ملاک اصلی است از منافع نیروهای بومی این است که به محیط کارشان آشنایی کامل دارند، دلسوز مردم هستند و از توانایی‌ هایشان، نفوذ کلام و نفوذ قدرتشان در جهت منافع عموم استفاده می‌کنند. یک نوع غرور ملی و منطقه‌ای نیز باعث می‌شود زمان بیشتری کار کنند و در نهایت کارآیی و اثربخشی بالاتری داشته باشند. یعنی سعی می‌کنند اگر یک ریال هزینه می‌شود در حد آن یک ریال نفعی داشته باشد. این منفعت استفاده از نیروهای بومی است که بسیار بالاست ، استفاده از نیروهای بومی اگر ده درصد مشکل داشته باشد ولی ۹۰% سوددارد، وقتی که شخصی کاری که انجام می‌دهد برای خودش است، وقتی که می‌بیند نقش و تأثیر اعمالش نه تنها در بحث اداری بلکه در بحث اجتماعی به خانواده، گذشته و آینده‌اش برمی‌گردد و حتی پس از مرگش نیز باقی می‌ماند بی‌شک بیشتر کار می‌کند.، شایسته سالاری و داشتن شرایط احراز است و برای پست های مدیریت حرفه ای، افراد باید از مسیر ارتقای شغلی عبور کنند و در واقع ۳ معیار کلی وظایف، نقش ها و مهارت های مدیریتی متناسب با پست مورد تصدی در انتخاب افراد نقش دارد، طبیعی است که انتخاب افراد بومی با توجه به احساس تعلق و شناخت بیشتر از حوزه ماموریت محاسن و مزایایی دارد اما به دلیل بعضی مشکلات و شرایط منطقه ای گاهی اوقات محدودیت هایی را هم در اجرا ایجاد می کند.

  11. سجاد گفت:

    وضعیت شهرداری از ابتدا که از ابتدای تاسیس آقای شکوه شهردار بود و آقای ارجمند و آقای رضایی و آقای مشایخی در پست های خود مشغول بکار بودند
    ۲.شهردار دوم آقای ارجمند پرسنل شهرداری بود و شورا خون به دلش کردن
    ۳.سرپرست آقای مشایخی از پرسنل شهرداری که بومی فدامی بودند و بازم شورا خون به دلش کردن
    ۴شهردار سوم آقای رضایی پرسنل شهرداری بازم شورا نذاشت کار کنه
    ۵سرپرست آقای مرادی پرسنل شهرداری که ایشون رو بخاطر وقت کشی برای سر کار آوردن آقای ایزدی انتخاب کردند
    ۶ آقای ایزدی شهردار جدید
    در دو سال پنج شهردار خنده دار نیست؟؟؟؟؟؟؟
    بیاید باهم بخندیم خخخخخخخ

  12. محمدی گفت:

    اتفاقا من ایشونو تو فدامی دیدم بسیار انسان مودب و متدینی بودکه همون روز اول اومدن با بعضی از اهالی سلام و احوالپرسی کردن.فقط به قول دوستان مطمئن نیستم بتونه از دست شوراها دوام بیاره.

  13. محمد گفت:

    داراییها همشون غریب پرستند اگه بومی براشون هزار کار کنه اصلا اهمیت و ارزشی نداره اما اگه غریبه یه کار نه چندان مهم هم بکنه خودشون رو مدیون میدونن.من خیلی وقته اومدم فسا زندگی میکنم اما اتحاد مردم اینجا مثال زدنی هست

  14. محمد گفت:

    با سلام خدمت همه همشهریان عزیز اون دوستی که گفتن جناب ایزدی مدیر موفقی هست خودتون اظهار کردید در زمینه بیمه!!!!!
    یه آدم موفق هیچوقت از این شاخه به اون شاخه نمیپره اگه موفق بود خب در کار خودش زمینه پیشرفت داشت
    اینده همه چیز را مشخص میکنه.میبینمتون.

  15. همشهری گفت:

    واقعا برای اعضای شورای فدامی متاسفم که مردم فدامی رابه بازی گرفتن آخراین کارشما چه توجیهی داردیعنی یک نفردرمنقه فرگ پیدانمی شدکه….

  16. آرش گفت:

    مهم بومی بودن و بومی نبودن نیست مهم تعهد و تخصص هست

  17. ناشناس گفت:

    ما مردم فقط عادت کردیم به نقد بی انصافانه..ای کاش اینقدر که به مساله بومی بودن یا نبودن اهمیت میدیم به مدیریت اهمیت میدادیم.به نظر بنده غیر بومی باشه بهتره چون حداقلش تو شهر ساکن میشه .

  18. جمال گفت:

    میگن شهردار از اقوام آقای ……..هست میشه بررسی کنید؟

  19. بهار گفت:

    بنظر من از همون اول فدامی نباید شهر میشد.دلتون خوشه

  20. همشهری گفت:

    با سلام .از آنجا که این دوره هیچکس با توجه به رشته اش و تخصصش سر پست خودش نیست ، این اقا هم از این نمونه است .اخه امور بیمه ای چه ربطی به شهر دار بودن دارد!

  21. داراب گفت:

    به نظر بنده در بحث مدیریت کلان مهمترین آیتم برای مدیر برخورد اجتماعی قوی و مراودات بالا و احترام به ارباب رجوع هست.چون بقیه کارها از طریق مشاور یا مشاوره گرفتن قابله حله.در یک شهرداری موفق باید یک مدیر موفق به عنوان شهردارو یک مشاور فنی و مالی و عمرانی موفق و باتجربه وجود داشته باشه.نه اینکه صرفا یه شهردار که رشته ش مرتبط با شهرداری باشه..پس بحث بومی و غیر بومی بودن و رشته مرتبط منتفی هست.

  22. شهروند فدامی گفت:

    ایول به آقای ایزدی شهردار محبوب و پیگیر .یک شهردار از جنس مردم.با وجود این مدت کم واقعا مقبولیت بالایی در بین مردم داری.

  23. کارگر گفت:

    یادمه یه زمان فرماندارقبلی داراب میگفت اگه کسی تونست بیاد شورای فدامی رو با هم آشتی بده بیاد سر جای من بشینه.این آقای ایزدی تونست با اخلاق و مدیریتش شوراها رو با هم آشتی بده .احسنت.

  24. محمدی گفت:

    منم به نوبه خودم به آقای ایزدی عزیز شهردار محترم و فعال تبریک میگم.انشالله موفق باشین.

  25. ناشناس گفت:

    انسان همیشه با اقتدار و قاطع باید باشد به هرکسی رو نده اگر مدیر واقعا خوب باشد باید حفظ شود ولی در مورد گزینه شهردار دوبرجی کار خوبی کردی همه چیزش برملا شده سعی نکن شهردارها از ده کوره ها انتخاب کنین که برای شهر فدامی زشته با این همه جمعیت بری … اگر طرف در ده کوره ها نخبه هم باشه جا داره کسی که…

    .

  26. فدامی گفت:

    آفرین به نظر من که شهردار مدبر و عملیاتی هستند.

  27. اسدی گفت:

    جا داره یه تشکر ویژه کنم از جناب آقای مهندس ایزدی که واقعا تو شهر فدامی کار میکنن و تونستن مشکل خرابی کوچه های فدامی و بلوار مرکزی رو حل کنن.تشکر از ایشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 6 =