آخرین اخبار

درآمد یک میلیاردی شهرداری داراب از سی ان جی/املاک مسکونی و تجاری شهرداری افزایش داشته است

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، سلامی نژاد درآمد شهرداری از دو جایگاه سی ان جی شهرداری در سال گذشته را یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در تلاش هستیم در بلوار حکیم عباس پمپ بنزین، سی ان جی، گازوییل، آپاراتی و کارواش احداث کنیم تا ضمن ایجاد درآمد پایدار برای ۳۰ تا ۴۰ نفر […]

اشتراک گذاری
31 اردیبهشت 1399
90 بازدید
کد مطلب : 10035

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، سلامی نژاد درآمد شهرداری از دو جایگاه سی ان جی شهرداری در سال گذشته را یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در تلاش هستیم در بلوار حکیم عباس پمپ بنزین، سی ان جی، گازوییل، آپاراتی و کارواش احداث کنیم تا ضمن ایجاد درآمد پایدار برای ۳۰ تا ۴۰ نفر اشتغال ایجاد شود.

شهردار داراب در خصوص پیگیری های صورت گرفته برای عدم اتکای بودجه شهرداری به عوارض گفت: در سال های اخیر تلاش ما برای ایجاد درآمد های پایدار شهرداری در حوزه املاک بوده است و در اکثر پروژه های انبوه سازی به جای دریافت پول سهم تجاری و مسکونی دریافت کردیم.

وی افزود: در حال حاضر در پروژه شهروند (۵۰۰ متر مربع)، آقای وطن خواه ، آقای اسماعیلی و سایر پروژه های انبوه سازی دارای واحدهای تجاری و مسکونی هستیم که درآمد پایدار خوبی نصیب شهرداری خواهد کرد.

وی گفت: حوالی کرمان موتور در بلوار امام ۸ هزار متر سهم تفکیک دریافت کردیم، سال ۹۵ در خیابان سمیه ۳۰۰ زمین خریداری شده تا ان شالله در این مکان ایستگاه جدید آتش نشانی ایجاد شود، در شهرک امام سجاد ۷ یا ۸ قطعه از ماده ۱۰۱ زمین تفکیکی دریافت کردیم و پارکینگ محله سر قنات حدود ۹۰۰ متر زمین در اختیار شهرداری است.

وی افزود: زمین مرحوم رجایی پایین تر از چهار راه آزادی حدود ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ متر مربع سهم تفکیک صورتجلسه شده است، مجتمع شهر و روستا دو مغازه، در کوچه شهید تنها زمینی ۲۵۰ متری را با نیت احداث پارکینگ تملک کردیم و از زمین های ۷٫۵ هکتاری حدود ۱۰۰ قطعه زمین دیگر باقی مانده است.

شهردار داراب گفت: با توجه به ثبت معدن در سال ۹۴ در موضوع سنگ شکن و کارخانه آسفالت شهرداری داراب از سال گذشته پیگیر تسهیلات بودیم که همچنان در حال تکمیل مدارک و پیگیری است. تلاش اعضای شورا و شهرداری این است که به سرعت این موضوع به نتیجه برسد و در موضوع کفسازی به طور کامل خودکفا شویم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 16 =