آخرین اخبار

فرماندار داراب:در سفر وزیر قرار بود یک و نیم میلیارد به تکمیل سالن ورزشی کارگران اختصاص یابد که ریالی وصول نشد

به گزارش خبرتگار داراب آنلاین، علی مظفری فرماندار داراب در اولین همایش شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سفر سال گذشته وزیر محترم به داراب به صورت شفاهی و مکتوب مسائل و مشکلات را مطرح کردیم و امروز هم عاجزانه از شما درخواست داریم مشکلات این حوزه […]

اشتراک گذاری
17 خرداد 1399
95 بازدید
کد مطلب : 10100

به گزارش خبرتگار داراب آنلاین، علی مظفری فرماندار داراب در اولین همایش شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سفر سال گذشته وزیر محترم به داراب به صورت شفاهی و مکتوب مسائل و مشکلات را مطرح کردیم و امروز هم عاجزانه از شما درخواست داریم مشکلات این حوزه به دست شما و وزیر محترم گره گشایی شود.

وی با اشاره به عدم تکمیل سالن ورزشی کارگران که از دهه ۸۰ آغاز و تاکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: در سفر وزیر محترم مقرر گردید مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به تکمیل این طرح اختصاص یابد اما تا به امروز هیچ مبلغی وصول نشده است.

فرماندار داراب با تاکید بر اینکه خواسته های فرماندار و نماینده از معاون وزیر مشترک است گفت: تسهیلات قابل توجهی توسط سامانه کارا اختصاص و پرداخت شده است اما با توجه به درخواست های متعدد درحوزه کشاورزی و صنایع وابسته تقاضای افزایش داریم.

وی با اشاره به مشکلات افراد تحت پوشش بهزیستی گفت: در داراب ۴۵۰۰ معلول جسمی و حرکتی وجود دارد که از این تعداد ۳۶۰۰ نفر تحت پوشش بهزیستی و ۹۰۰ نفر دیگر درخواست مجوز دارند. ۸۰۰ نفر از معلولین نیاز به مراقبت های ویژه دارند که از حق پرستاری ناچیز۲۰۰ هزار تومان هم محروم هستند.

مظفری ضمن تشکر از همکاری خیرین در ساخت مسکن مددجویان گفت: مددجویان بهزیستی مشکل سهم آورده دارند و نمی توانند مسکن دریافت کنند. موضوع سه درصد سهمیه استخدام معلولین رعایت نمی شود و توقع پیگیری داریم.

شبانه روزی شدن درمانگاه تامین اجتماعی، افزایش سهمیه بیمه گلخانه داران، افزایش درخواست تیپ اداره تامین اجتماعی از سه به دو، بیمه خادمان مساجد، توسعه کارگاه های آموزشی فنی و حرفه ای و احداث خوابگاه شبانه روزی، افزایش تسهیلات صندوق کارآفرینی امید و احداث بیمارستان تامین اجتماعی داراب که ۱۰ هکتار زمین به آن اختصاص داده شده است از درخواست های مشترک فرماندار و نماینده مردم داراب و زرین دشت بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =