آخرین اخبار

دکتر عسکری:مدیران شهرستان کمربندها را محکم ببندند و کار کنند/ تعارف نداریم و در صورت کم کاری تعیین تکلیف می کنیم

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی که در اولین همایش شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان داراب سخن می گفت ضمن اشاره به قدمت تاریخی و مذهبی شهرستان داراب گفت: من نمی خواهم بگویم سهل […]

اشتراک گذاری
17 خرداد 1399
92 بازدید
کد مطلب : 10103

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی که در اولین همایش شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان داراب سخن می گفت ضمن اشاره به قدمت تاریخی و مذهبی شهرستان داراب گفت: من نمی خواهم بگویم سهل انگاری یا کم کاری شده اما مردم ما مستحق این همه کمبود نیستند.

وی افزود: با مدیریت جهادی و انقلابی و با برنامه ریزی صحیح و مدون می توان بر مشکلات غلبه کرد، مسئولین پای کار بیایند و مردم مطالبه گر خوبی باشند.
عسکری گفت: از اینکه دعوت ما را پذیرفتید و برای اولین بار این جلسه را در شهرستان برگزار گردید اما این جلسه باید هم خروجی داشته باشد و هم نقشه راهی برای پیشرفت شهرستان شکل دهد. امروز داراب مسیر عبور مواد مخدر است و مشکلات و آسیب های متعددی داریم.

نماینده داراب و زرین دشت در مجلس یازدهم ضمن تاکید بر درخواست های مطرح شده توسط فرماندارگفت: امروز بهترین محصولات کشاورزی در این کشور تولید می شود اما نتوانستیم سهم خودمان را از بازار منطقه بگیریم.

وی افزود: ما نتوانستیم از ظرفیت های گردشگری و آثار تاریخی این شهرستان استفاده کنیم این نتوانستن تا کی قرار است ادامه پیدا کند؟ باید مسئولین استانی و ملی به شهرستان بیایند، ببینند و راهکار ارائه دهند.

عسکری گفت: در مورد سالن ورزشی کارگران از دهه ۸۰ شروع شده آقای وزیر محترم هم آمده اند قول داده اند اما کاری انجام نشده است. چند سال گذشته است؟ عمر مفید قسمت بیس و زیرساخت این سالن از بین رفته است.

وی با اشاره به درمانگاه تامین اجتماعی و مشکلات آن گفت: هر چند که تحریم ها بوده اما سوء مدیریت هم بوده است. باید بر پرداخت وام های کم بهره نظارت شود تا بیکاران تبدیل به بیکاران بدهکار نشوند.

نماینده داراب و زرین دشت گفت: من اخیرا مصاحبه کردم و نسبت به توقف ۵۰۰ تن بذر پنبه در بندرعباس اعتراض کردم ما قطعا در مجلس یازدهم نسبت به این فضای فشل تعیین تکلیف می کنیم. اگر بخواهیم جهش تولید شکل بگیرد همه دستگاه ها باید پای کار بیایند.

وی گفت: بازنشستگان داراب و زرین دشت مشکلات زیادی دارند ماباید خودمان را جای این عزیزان بگذاریم. دختر این عزیزان باید جهیزیه تهیه کنند پسرانشان باید حداقل ها را تامین کنند اما فرد وقتی بازنشسته می شود حقوقش کمتر می شود. این را بدانیم روزی همه ما بازنشسته می شویم.

عسکری خطاب به مدیران شهرستان تاکید کرد: مدیران شهرستان باید کمربندها را محکم ببندند و بنده در حضور مدیران محترم استانی عرض میکنم اگر مدیری نمی تواند کار کند تعارفی نداریم و با هماهنگی مدیران محترم استان تعیین تکلیف می کنیم. با هیچ کسی عهد اخوت نبستیم و مدیران بایستی از الان برنامه ریزی و نقشه راه داشته باشند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هشت =