آخرین اخبار

بازداشت مجرم فضای مجازی در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان “داراب” استان فارس از دستگیری سه مجرم اینترنتی در این شهرستان خبر داد. به گزارش فردای داراب به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ” فرج رستمی” گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان “داراب” به دادخواهی تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب اینترنتی آنان […]

اشتراک گذاری
08 دی 1394
796 بازدید
کد مطلب : 6092
فرمانده انتظامی شهرستان “داراب” استان فارس از دستگیری سه مجرم اینترنتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فردای داراب به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ” فرج رستمی” گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان “داراب” به دادخواهی تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب اینترنتی آنان و انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی  به پلیس آگاهی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس “فتا” شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: با توجه به ادعای شاکیان، توسط کارآگاهان پلیس “فتا” اقدامات فنی آغاز و فعالیت های متهمین در فضای مجازی تحت نظر قرار گرفت که در نهایت با بررسی رد پاهای برجای مانده در اینترنت، سه نفر متهم شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان “داراب” ادامه داد: پس از انجام تحقیقات تکمیلی و مواجه شدن با مستندات غیرقابل انکار، متهمان به جرم انتسابی خود اعتراف  که با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.
سرهنگ “رستمی” به شهروندان توصیه کرد؛ برای پیشگیری از وقوع جرایم، دانش اینترنتی خود را ارتقاء دهند.

3 پاسخ به “بازداشت مجرم فضای مجازی در داراب”

  1. بیژن گفت:

    دستتون بی بلا

  2. فاطمه تنها گفت:

    خسته نباشین خدا قوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − پنج =