آخرین اخبار

برای رای خود دلیل شرعی داشته باشید/ ستاد های انتخاباتی حرمت ایام فاطمیه را نگه دارند

به گزارش فردای داراب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب،حجت الاسلام موفق قانعی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب در جمع بسیجیان ضمن اشاره به ۷ اسفندماه روز حساس برگزاری همزمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار کرد: آنچه که باید به دقت مورد توجه قرار […]

اشتراک گذاری
03 اسفند 1394
398 بازدید
کد مطلب : 6994

به گزارش فردای داراب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب،حجت الاسلام موفق قانعی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب در جمع بسیجیان ضمن اشاره به ۷ اسفندماه روز حساس برگزاری همزمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار کرد: آنچه که باید به دقت مورد توجه قرار گیرد، آن است که کاندیداها از تخریب یکدیگر پرهیز نمایند چرا که دشمنان روز به روز به رصد اخبار و اطلاعات مربوط به انتخابات و مسائل پیرامون آن، در ایران می پردازند و منتظر دریافت نقطه ضعف هایی از جریان انتخابات هستند.

برای رای خود دلیل شرعی داشته باشید/ ستاد های انتخاباتی حرمت ایام فاطمیه را نگه دارند

حجت الاسلام قانعی ایجاد تفرقه و نفاق را، از مهمترین اهداف دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در راستای انتخابات دانست و تصریح کرد: کاندیداها باید کاملا قانون مدارانه رفتار کرده و با حفظ امانتداری، به وظایف دینی و اسلامی خویش عمل نمایند.

وی در بحث ویژگی های یک نماینده اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: با تقوی بودن، شجاع بودن، دشمن شناس و استکبارستیز بودن و داشتن وجدان سیاسی و طرفداری از محرومان، از جمله خصوصیات و ویژگیهای یک نماینده است که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره نموده اند و به کسی رای دهید که فردای قیامت دلیل شرعی برای این عمل داشته باشید.

در پایان حجت الاسلام قانعی ضمن اشاره به شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: توصیه می شود مردم عزیز شهر امام حسن مجتبی( ع ) خصوصا ستاد های انتخاباتی شأن این ایام و بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره (س) را نگه داشته و موجبات شادی دشمنان اسلام و مسلمین را فراهم نکنند.

6 پاسخ به “برای رای خود دلیل شرعی داشته باشید/ ستاد های انتخاباتی حرمت ایام فاطمیه را نگه دارند”

  1. ایمان گفت:

    ممنون که ایشون به مردم داراب توصیه کردن حرمت ایام فاطمیه رو نگه دارن!!!!!

  2. ناشناس گفت:

    سلام داراب نا
    روزهای اولی که آمده بودی و یک روح جمعی مطالبه گری و توجه به جامعه ای که در آن زندگی میکنیم به مردم فهیم و صبور و عزیز داراب تزریق کردی خیلی خوشحال و دعاگو بودیم و می گفتیم که از این به بعد مشارکت عقلانی و تعهد اجتماعی بالا می رود و یکی از کارکردهای این سایت وزین و زحمت کش در انتخابات تجلی خواهد کرد. خلاصه خیلی امیدوار و منتظر حظور و عملکرد قوی و تاثیر گذار شما در رخدادهای حساس من جمله انتخابات بودیم. ولی افسوس که ….. شاید کسی که خواب است را بتوان بیدار کرد ولی کسی که خود را به خواب زده تا خودش نخواهد نمی توان بیدار کرد. شما به خواب رفته اید؟

  3. انتخابات گفت:

    وعده ی ما ۷ اسفند حضور حد اکثری و با انتخاب اصلح . . .
    یا زهرا (س)

  4. فرگی گفت:

    ممنام و عرض تسلیت به مناسب ین ایام حزن اندوه متاسفانه دیروز در منطقه فورگ کاروان انتخاباتی آقای //……با باز نمودن صدای پخش ماشین با ولوم بالا اقدام ب رقصیدن در منطقه می نمودند فقط میتونم بگم ای کاندی. شما که توانایی کنترل ده تا بیست راننده که.در کاروان شما هستند ندارید چطور ادعا میکنید که چندین سال کار مدیریتی نموده ام متاسفانه در این کاروان یک فرهنگی نیز حضور داشتند متاسفم برات فرهنگی بی فرهنگ جهت اطلاع مسئولین و رییس اداره آموزش وپرورش منطقه فورگ کاروان این نامزد انتخاباتی با بی احترامی به کاروان جواد عسکری اقدام به رقص و شادی در ایام فاطمیه می نمودند فیلم این شادی موجود میباشد …….

  5. شهر من داراب گفت:

    یکی از وظایف رسانه ای شما این بود که در این برهه به دور از جانبداری هیچ گروه و فردی یک معرفی اجمالی از نمایندگان و گذشته آن ها بر اساس اصل حقیقت انجام میدادید تا کمکی به مردم باشه در جهت رای درست اما متاسفانه از تنها سایت داراب هیچ موردی ندیدیم و گمان میرود که حمایت از یک فرد خاص ارجح تر از منافع شهر و زادگاهشون شده. یا علی

  6. شهر من داراب گفت:

    حاج آقا کو گوش شنوا
    متاسفانه برخی از ستادهای انتخاباتی رعایت این ایام را نمی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =