آخرین اخبار

کمک بیش از دو میلیارد تومانی خیرین فارس برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

مدیرعامل ستاد دیه فارس از کمک بیش از دو میلیارد تومانی خیرین در جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد استان خبر داد.

اشتراک گذاری
30 اردیبهشت 1398
2453 بازدید
کد مطلب : 8689

پیام فارس – مدیرعامل ستاد دیه فارس از کمک بیش از دو میلیارد تومانی خیرین در جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد استان خبر داد.


به گزارش ایسنا منطقه فارس، اصغر تراب پور سه شنبه ٣١ اردیبهشت به خبرنگاران گفت: با کمک بیش از دو میلیارد تومانی خیرین شیرازی، می‌توان بیش از ۲۲۰ زندانی را از زندان آزاد کرد .


وی با اشاره به وصول بیش از دو میلیارد تومانی کمک‌های خیرین در سال گذشته، عنوان کرد که امسال کمک‌های مردمی نسبت به سال ٩٧ بیشتر بوده و امکان افزایش این مبلغ وجود دارد .


مدیرعامل ستاد دیه فارس ادامه داد: به همت ستاد دیه و کمک خیران سال گذشته ۵۲۴ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد که ۴۴ درصد از زندانی‌های غیرعمد را تشکیل می‌دادند از زندان‌های استان آزاد شدند .


تراب‌پور با بیان اینکه هشت جشن گلریزان تاکنون در شهرستان و شهر‌های فارس برگزار شده، اظهار کرد: تا پایان ماه رمضان بازهم جشن گلریزان برگزار می‌شود .


وی خاطرنشان کرد: با احتساب به برگزاری جشن‌های گلریزان در شهرستان‌های داراب، فیروزآباد، جهرم، اقلید، قیر و کارزین تاکنون مبلغ ۶۹۵ میلیون تومان جمع آوری شده است .


مدیر عامل ستاد دیه فارس با بیان اینکه فارس در کمک به زندانیان جرایم غیر عمد رتبه اول کشور را دارد، گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره حساب ۱۱۹۹ بانک رسالت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ و تلفن همراه ستاره ۷۳۳ ستاره ۴ ستاره ۱۰۱۰۱۰ مربع کمک‌های نقدی شان را برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اهداء کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 8 =