آخرین اخبار

درمانگاهی که سه نماینده با آن عکس گرفته اند اما همچنان قفل است!

بهرام جعفریان پور؛ داراب آنلاین- تصاویر فوق مربوط به ساختمان جدید درمانگاه روستای مروارید از توابع بخش مرکزی شهرستان داراب می باشد که علی رغم گذشت سه دوره نمایندگی مجلس و دو دولت هنوز آماده خدمت رسانی نیست و درب آن قفل است. مردم مروارید می گویند نماینده اسبق این درمانگاه را کلنگ زنی و […]

اشتراک گذاری
02 تیر 1401
155 بازدید
کد مطلب : 10252

بهرام جعفریان پور؛ داراب آنلاین- تصاویر فوق مربوط به ساختمان جدید درمانگاه روستای مروارید از توابع بخش مرکزی شهرستان داراب می باشد که علی رغم گذشت سه دوره نمایندگی مجلس و دو دولت هنوز آماده خدمت رسانی نیست و درب آن قفل است.

مردم مروارید می گویند نماینده اسبق این درمانگاه را کلنگ زنی و شروع کرده، نماینده سابق در سال ۹۵ آن را نیمه تمام افتتاح کرده و نماینده فعلی نیز چند بار از محل بازدید و مشکلات را بررسی کرده اما خبری از آغاز به کار نیست.

برخی تصاویر دریافتی نشان می دهد هر چند این ساختمان هنوز شروع به کار نکرده و از آن استفاده نمی شود اما مشکلاتی در ساخت آن مشهود است و تخریب شده است!

ظاهرا این درمانگاه روستایی که قرار است به مردم مروارید و چهار روستای منطقه شکرویه خدمت رسانی کند، به دلیل نداشتن برق، آب و انجام نشدن محوطه سازی بلا استفاده مانده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =