آخرین اخبار

رفت و آمد آسان مردم در خیابان پیروزی معطل چند عقب نشینی؛ شهردار و شورا چاره اندیشی کنند

بهرام جعفریان پور؛ داراب آنلاین- خیابان پیروزی یکی از قدیمی ترین خیابان های شهر کهن داراب است که روزانه میزبان خودروهای زیادی است و از سه راه حسنیه معروف به حاجی زاغی تا بیمارستان قدیم داراب ادامه دارد. 🔹در بخش هایی از این خیابان کم عرض بخصوص بالاتر از چهارراه باغ بنفش، عقب نشینی هایی […]

اشتراک گذاری
02 تیر 1401
440 بازدید
نویسنده : بهرام جعفریان پور
کد مطلب : 10418

بهرام جعفریان پور؛ داراب آنلاین- خیابان پیروزی یکی از قدیمی ترین خیابان های شهر کهن داراب است که روزانه میزبان خودروهای زیادی است و از سه راه حسنیه معروف به حاجی زاغی تا بیمارستان قدیم داراب ادامه دارد.

🔹در بخش هایی از این خیابان کم عرض بخصوص بالاتر از چهارراه باغ بنفش، عقب نشینی هایی توسط مالکین و شهرداری انجام شده اما همچنان بخش های زیادی از آن از جمله پایین تر از سه راه حاجی زاغی و پایین تر از چهار راه نرگس باعث اتلاف وقت و تصادفات می شود.

🔹سالهاست شوراهای شهر و شهرداران آمده و رفته اند اما عقب نشینی یک نانوایی، حیاط اداره اوقاف و چند ملک دیگر تبدیل به گره کوری شده که تاکنون نه تنها وعده ها در این خصوص عملی نشده بلکه روز به روز تجاری مسکونی های مسیر بیشتر و ترافیک نیز بیشتر می شود!

🔹از فرماندار محترم بعنوان بالاترین مقام اجرایی، دادستان محترم بعنوان مدعی العموم و شهرداری و شورا بعنوان متولی این موضوع درخواست داریم با ورود جدی تر این گره کور را باز کنند و مردم را از این وضعیت نجات دهند.

🔹در سال های اخیر نیز بطور مداوم عدم عقب نشینی یک ملک مسکونی در محله سر قنات مورد مطالبه مردم و فعالان اجتماعی بود که با پیگیری شهردار وقت و اعضای شورای وقت گره گشایی و امروز بعنوان پارکینگ استفاده می شود.

🔹داراب آنلاین بعنوان رسانه رفع این مطالبه مردمی بحق را تا حصول نتیجه پیگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =