آخرین اخبار

مردم کوهستان در انتظار تعیین تکلیف جاده؛ هنوز خبری از آسفالت نیست!

✍🏻بهرام جعفریان پور؛ داراب آنلاین- مردم صبور و محروم از امکانات منطقه کوهستان بخش رستاق از توابع شهرستان داراب سالهاست که روکش جاده مارپیچشان را مطالبه می کنند. ▪️جاده ای پر پیچ و خم، که محل تردد روزانه اهالی برای تردد به مرکز بخش و شهر داراب است تا خرید، امور درمانی و اداری و […]

اشتراک گذاری
23 تیر 1401
481 بازدید
نویسنده : بهرام جعفریان پور
کد مطلب : 10604

✍🏻بهرام جعفریان پور؛ داراب آنلاین- مردم صبور و محروم از امکانات منطقه کوهستان بخش رستاق از توابع شهرستان داراب سالهاست که روکش جاده مارپیچشان را مطالبه می کنند.

▪️جاده ای پر پیچ و خم، که محل تردد روزانه اهالی برای تردد به مرکز بخش و شهر داراب است تا خرید، امور درمانی و اداری و … را انجام دهند اما بقول برخی از مطالبه گران منطقه، سطح جاده شبیه سطح کره مریخ شده است!

▪️در دوره های مختلف دولت ها و مجلس ها به این منطقه توجه کمتری شده که به عقیده نگارنده ریشه آن را باید در عدم مطالبه گری ساکنین جستجو کرد هر چند با نصب دکل ها در سال های اخیر و اتصال اینترنت همراه، دسترسی مردم بیشتر شده و مطالبات بیشتر بیان می شود.

▪️علی رغم همه بازدیدها، وعده ها و پیگیری ها هنوز خبری از روکش آسفالت نیست و هر بار به بهانه های مختلفی از جمله ضعف پیمانکار، کمبود قیر، صعب العبور بودن راه، سردی هوا در زمستان کار به تاخیر می افتد!

▪️امید داریم فرماندار محترم بعنوان عالی ترین مقام اجرایی شهرستان که از نزدیک در جریان مشکلات این منطقه هستند هر چه سریع تر روکش این مسیر را تعیین تکلیف کرده تا مردم این منطقه نیز مانند مناطق دیگر از راه دسترسی مناسب برخوردار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 17 =