آخرین اخبار

امداد رسانی ۱۲٠ نیروی جهادی و بسیجی داراب در سیل رودبال

سرهنگ پاسدار محمد حسین هاشمیان فرمانده سپاه ناحیه داراب در گفتگو با خبرنگار داراب آنلاین گفت: در راستای خدمت رسانی و امداد رسانی به سیل زدگان در سلطان شهباز با هماهنگی صورت گرفته با فرمانده محترم سپاه فجر ودر راستای وظیفه امدادرسانی خود، به درخواست فرمانده سپاه استهبان، ۲٠ گروه ۶ نفره از نیروهای جهادی […]

اشتراک گذاری
03 مرداد 1401
175 بازدید
کد مطلب : 10700

سرهنگ پاسدار محمد حسین هاشمیان فرمانده سپاه ناحیه داراب در گفتگو با خبرنگار داراب آنلاین گفت: در راستای خدمت رسانی و امداد رسانی به سیل زدگان در سلطان شهباز با هماهنگی صورت گرفته با فرمانده محترم سپاه فجر ودر راستای وظیفه امدادرسانی خود، به درخواست فرمانده سپاه استهبان، ۲٠ گروه ۶ نفره از نیروهای جهادی و بسیجی به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: این گروه ها از بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج امام حسن (ع) و شهید کلاهدوز، گردان ۳٠۳ و ۳٠۷ امام حسین (ع) داراب و جنت شهر، جمعی از پایوران سپاه داراب و تیپ انصار الحجه (عج) سازماندهی ودر این امداد رسانی حاضر و همکاری کردند.

هاشمیان گفت: با تقسیم کار انجام شده، نیروهای مردمی در کنار هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و دیگر دستگاه های خدمات رسان به جستجوی اجساد پرداختند.

وی گفت: عملیات امدادرسانی از شب حادثه با پشتیبانی فرماندار محترم شهرستان و بخشدار مرکزی توسط نیروهای مردمی و بسیج آغاز و در روز شنبه نیز در بستر رودخانه نیروهای بسیجی و دریاچه پشت سد رودبال نیز توسط گروه های تخصصی تیپ مستقل انصار الحجه(عج) فسا با همکاری گردان ۳٠۳ و۳۰۷مردم پایه لشکر ۱۹ فجر جستجوی مفقودین انجام شد.

🔹وی در پایان از همکاری ویژه نیروهای مردمی و بسیجیان شهرک فتح المبین و بازدید میدانی نماینده مردم در مجلس و امام جمعه داراب تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دو =