آخرین اخبار

دپو سوخت قاچاق در”داراب” لو رفت

جانشین فرمانده انتظامی”داراب” از کشف ۹ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی به صورت دپو شده در این شهرستان خبر داد.   🔹سرهنگ “عبدالکریم ساسانی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران انتظامی داراب با دریافت اخباری مبنی بر دپو سوخت قاچاق در ۲ نقطه در حاشیه […]

اشتراک گذاری
25 تیر 1402
140 بازدید
کد مطلب : 11442

جانشین فرمانده انتظامی”داراب” از کشف ۹ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی به صورت دپو شده در این شهرستان خبر داد.

 

🔹سرهنگ “عبدالکریم ساسانی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران انتظامی داراب با دریافت اخباری مبنی بر دپو سوخت قاچاق در ۲ نقطه در حاشیه شهرستان، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

🔹وی بیان داشت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و با هماهنگی مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان‌ها ۹ هزار لیترسوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

 

🔹جانشین فرمانده انتظامی داراب بیان داشت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

🔹این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان، ارزش سوخت‌های کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + سیزده =