آخرین اخبار

برخورد پژو ۴۰۵ و پراید، یک فوتی و دو مصدوم برجای گذاشت

به گزارش داراب آنلاین، مسئول مرکز اورژانس شهرستان داراب گفت: بر اثر حادثه رانندگی در محور داراب – بندرعباس تقاطع روستای فتح آباد یک تن فوت کرد.   هادی کشاورز در این رابطه افزود: طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس، گزارش برخورد خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پراید با ۳ مصدوم بدحال در تقاطع روستای […]

اشتراک گذاری
26 تیر 1402
97 بازدید
کد مطلب : 11452

به گزارش داراب آنلاین، مسئول مرکز اورژانس شهرستان داراب گفت: بر اثر حادثه رانندگی در محور داراب – بندرعباس تقاطع روستای فتح آباد یک تن فوت کرد.

 

هادی کشاورز در این رابطه افزود: طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس، گزارش برخورد خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پراید با ۳ مصدوم بدحال در تقاطع روستای فتح آباد اعلام گردید.

 

وی ادامه داد: با توجه به بدحالی و نیاز به رهاسازی یکی از سرنشینان خودروها، بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس و اکیپ امداد و نجات هلال احمر و آتش نشانی به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی صحنه و رهاسازی مصدوم ها با ارائه خدمات و مراقبت های درمانی لازم، سرانجام ۲ نفر از مصدومین با آمبولانس های ۱۱۵ به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب انتقال یافتند.

 

کشاورز در پایان گفت: متأسفانه، راننده خودروی سواری پژو ۴۰۵ به دلیل شدت مکانیسم حادثه در صحنه حادثه فوت و توسط امدادگران پرتلاش هلال احمر و آتش نشانی رهاسازی و جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل محترم پلیس گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 6 =