آخرین اخبار

برخورد دو دستگاه کامیون خاور یک فوتی برجای گذاشت

به گزارش مسؤل مرکز اورژانس شهرستان داراب، بر اثر حادثه رانندگی در محور داراب – فسا *( روبروی کارخانه سیمان)* یک تن فوت کرد .   *هادی کشاورز، مسؤل مرکز اورژانس داراب در این رابطه افزود،* طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس،گزارش برخورد دو کامیون خاور با ۲مصدوم بدحال در تقاطع روبروی کارخانه سیمان داراب […]

اشتراک گذاری
17 مرداد 1402
95 بازدید
کد مطلب : 11635

به گزارش مسؤل مرکز اورژانس شهرستان داراب، بر اثر حادثه رانندگی در محور داراب – فسا *( روبروی کارخانه سیمان)* یک تن فوت کرد .

 

*هادی کشاورز، مسؤل مرکز اورژانس داراب در این رابطه افزود،*

طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس،گزارش برخورد دو کامیون خاور با ۲مصدوم بدحال در تقاطع روبروی کارخانه سیمان داراب اعلام گردید .

 

*وی ادامه داد،* باتوجه به بدحالی یکی از راننده ها، بلافاصله نزدیکترین پایگاه اورژانس۱۱۵ به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی صحنه و رهاسازی مصدوم ها با ارائه خدمات و مراقبت های درمانی لازم، سرانجام  یکنفر از مصدوم ها با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب انتقال یافت.

 

*کشاورز در پایان گفت:* متأسفانه، یکی از رانندگان کامیون خاور به دلیل شدت مکانیسم حادثه در صحنه حادثه فوت و پس از رهاسازی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل محترم پلیس گردید .

 

*تیم های امدادی:*

اورژانس، پلیس راهور و ۱۱۰، (آتش نشانی و تیم درمان کارخانه سیمان)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 14 =