آخرین اخبار

آتش زدن همسر توسط همسر در داراب؛ دستگیری قاتل در استان قزوین

فرمانده انتظامی داراب از شناسایی و دستگیری قاتل متواری با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در استان قزوین خبر داد. سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی پیداش جسد خانمی جوان به صورت نیمه سوخته در شهریورماه سال ۹۹ در […]

اشتراک گذاری
02 شهریور 1402
89 بازدید
کد مطلب : 11686

فرمانده انتظامی داراب از شناسایی و دستگیری قاتل متواری با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در استان قزوین خبر داد.
سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی پیداش جسد خانمی جوان به صورت نیمه سوخته در شهریورماه سال ۹۹ در بخش فورگ شهرستان داراب، پیگیری موضوع در دستور کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: در تخقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس مشخص شد خانمی ۲۱ ساله توسط شوهر ۳۵ ساله‌اش به روش خفه کردن به قتل رسیده و سپس جسد وی را آتش زده و قاتل بلافاصله پس از ارتکاب قتل به مکان نامعلومی متواری شده است.

فرمانده انتظامی داراب ادامه داد: ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی مخفیگاه متهم را در استان قزوین شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی قاتل را با همکاری پلیس آگاهی شهرستان تاکستان از توابع استان قزوین در یک عملیات ویژه پس از ۳ سال متواری بودن را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی داراب با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلاش به همراه ۳۷۳ عدد فشنگ جنگی کشف شد، افزود: قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پنج =