آخرین اخبار

برخورد موتورسیکلت و پژو ۴۰۵ در فورگ یک فوتی برجای گذاشت

به گزارش روابط عمومی اورژانس شهرستان داراب، مسئول مرکز اورژانس شهرستان داراب از حادثه رانندگی با یک فوتی در بخش فورگ خبر داد. هادی کشاورز، در رابطه با این حادثه رانندگی گفت: طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس شهرستان داراب، گزارش برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و خودروی سواری پژو ۴۰۵ در تقاطع روستای محمدآباد بخش […]

اشتراک گذاری
04 شهریور 1402
308 بازدید
کد مطلب : 11695

به گزارش روابط عمومی اورژانس شهرستان داراب، مسئول مرکز اورژانس شهرستان داراب از حادثه رانندگی با یک فوتی در بخش فورگ خبر داد.
هادی کشاورز، در رابطه با این حادثه رانندگی گفت: طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس شهرستان داراب، گزارش برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و خودروی سواری پژو ۴۰۵ در تقاطع روستای محمدآباد بخش فورگ اعلام گردید .
وی افزود، به دلیل گزارش وخامت حال سرنشینان موتورسیکلت، بلافاصله نزدیکترین آمبولانس ۱۱۵ و اکیپ امداد و نجات هلال احمر بخش فورگ به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی صحنه و مصدومان، متأسفانه راکب موتورسیکلت به دلیل شدت مکانیسم حادثه و جراحات وارده در صحنه فوت کرده و در ادامه سرنشین دیگر موتورسیکلت جهت دریافت خدمات درمانی و مراقبتهای بیشتر، توسط پرسنل اورژانس به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب منتقل گردید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 1 =