آخرین اخبار

ارسال صورتجلسه اصرار انتخاب شهردار به هیات حل اختلاف استان

به گزارش داراب آنلاین، بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر داراب، در پاسخ به صورتجلسه (۲۸ آذرماه) شورای اسلامی شهر داراب، استانداری فارس پیشنهاد ابوالحسن جاویدی به عنوان شهردار داراب را به دلیل کمبود سوابق اجرایی نپذیرفت.   شورای اسلامی شهر داراب جلسه فوق العاده ای را در روز چهارشنبه ۲۹ […]

اشتراک گذاری
01 دی 1402
81 بازدید
کد مطلب : 12188

به گزارش داراب آنلاین، بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر داراب، در پاسخ به صورتجلسه (۲۸ آذرماه) شورای اسلامی شهر داراب، استانداری فارس پیشنهاد ابوالحسن جاویدی به عنوان شهردار داراب را به دلیل کمبود سوابق اجرایی نپذیرفت.

 

شورای اسلامی شهر داراب جلسه فوق العاده ای را در روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه برگزار و با رای گیری مجدد، صورتجلسه اصرار پیشنهاد ابوالحسن جاویدی جهت تصدی در پست شهردار داراب را به هیات حل اختلاف استان ارسال نمودند.

 

مطابق قانون در صورتی که استانداری، شهردار پیشنهادی را واجد شرایط تعیین شده نداند و مجددا شورا اصرار بر همان گزینه قبلی داشته باشند صورتجلسه اصرار توسط شورای اسلامی شهر جهت بررسی و تصمیم گیری قطعی به هیات حل اختلاف استان ارجاع داده می شود.

 

موافقت یا مخالفت با انتخاب شهردار پیشنهادی بسته به تصمیم این هیات دارد و مطابق قانون لازم الاجرا است.

 

این هیات در استان فارس از محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس، دوتن از نمایندگان مجلس در استان فارس و نماینده شورای عالی استان فارس تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سه =