آخرین اخبار

آژیر … که خطرهاست در آن…

سرهنگ اسماعیل تنها رئیس پلیس راه شهرستان های داراب وزرین دشت  از جابجایی کارگران توسط تعدادی از رانندگان وانت بارها در سطح جاده ها خبر داد و عنوان داشت: با توجه به فصل کشاورزی، جابجایی کارگران توسط وانت بارها در سطح جاده ها کار بسیار خطر آفرینی است.   وی اعلام داشت: برابر ماده ۲۰۳ […]

اشتراک گذاری
03 بهمن 1402
89 بازدید
کد مطلب : 12304

سرهنگ اسماعیل تنها رئیس پلیس راه شهرستان های داراب وزرین دشت  از جابجایی کارگران توسط تعدادی از رانندگان وانت بارها در سطح جاده ها خبر داد و عنوان داشت: با توجه به فصل کشاورزی، جابجایی کارگران توسط وانت بارها در سطح جاده ها کار بسیار خطر آفرینی است.

 

وی اعلام داشت: برابر ماده ۲۰۳ آیین نامه راهنمایی ورانندگی حمل مسافر با وسایل نقلیه باری و سوار شدن در قسمت بار خودرو بر اساس قانون ممنوع است.

 

رئیس پلیس راه شهرستان های داراب وزرین دشت تاکید کرد: پلیس بر اساس تکلیف قانونی در جاده‌ها و شهرها با خودروهایی که ظرفیت مجاز را رعایت نکنند یا در قسمت بار خودرو اقدام به جابه جایی مسافر کنند، برخورد قاطع می‌کند.

 

سرهنگ تنها خاطرنشان کرد: درصورتی که حادثه‌ای برای سرنشینان مستقر در قسمت بار روی دهد شرکت‌های بیمه تعهدی در قبال خسارات جانی وارده به آن‌ها نخواهند داشت.

 

توصیه‌های پلیس راه برای کارفرمایان وخانواده های کارگران:

با توجه به مخاطرات جابه جایی مسافر در قسمت بار خودرو جان کارگران و یا عزیزان خود را فدای پرداخت هزینه از طریق خودروهای سواری و یا مینی بوس نکنند.

درپایان سرهنگ تنها تاکید نمودند نکته مهمی که لازم است همه توجه کنند نگاه به کارت خودرو های وانت وبیمه نامه هایی که صادر می شود هست که *ظرفیت حمل سرنشین را با راننده دونفر اعلام می کند* ودر بیمه نامه ها نیز برآن تاکید می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 11 =