آخرین اخبار

رئیس راهداری داراب:اکثر موارد مورد اشاره در نامه دادستان محترم در حال اجرا است

رحیم محمد پور رئیس اداره راهداری شهرستان داراب در خصوص سه راهی سنگ چارک گفت: احداث میدان در این مکان از مصوبات سفر استاندار محترم در سال ۱۴٠۱ می باشد که مقرر گردیده راهداری زیرسازی و بیس را انجام دهد، راه و شهرسازی آبراه و آسفالت را و شهرداری تک لبه میدان و مبلمان را […]

اشتراک گذاری
04 بهمن 1402
95 بازدید
کد مطلب : 12313

رحیم محمد پور رئیس اداره راهداری شهرستان داراب در خصوص سه راهی سنگ چارک گفت: احداث میدان در این مکان از مصوبات سفر استاندار محترم در سال ۱۴٠۱ می باشد که مقرر گردیده راهداری زیرسازی و بیس را انجام دهد، راه و شهرسازی آبراه و آسفالت را و شهرداری تک لبه میدان و مبلمان را اجرا کند.

 

وی افزود: مقداری از کار محول شده، توسط راهداری و راه و شهرسازی انجام شد و مابقی کار به دلیل لزوم جابجایی تیر برق و خط انتقال آب به تاخیر افتاد.

 

محمد پور ضمن اشاره به نامه دادستان محترم شهرستان داراب گفت: در روزهای اخیر ماشین آلات راهداری به این مکان منتقل شده و به زودی تعهدات راهداری اجرا می شود.

 

محمدپور گفت: در خصوص کمربندی غربی هر چند هنوز از طرف راه و شهرسازی به راهداری تحویل نشده اما طبق توافق انجام شده، اجرای روشنایی آن به راهداری محول و انتخاب پیمانکار نیز انجام شده است.

 

وی گفت: به زودی با رفع مشکلات اجرای این طرح، کار توسط پیمانکار آغاز می شود. در خصوص روشنایی کمربندی جنوبی نیز فعلا با توجه به اجرای خط انتقال برق فشار قوی امکان اجرای روشنایی وجود ندارد.

 

رییس راهداری در خصوص خط کشی کمربندی غربی نیز گفت: سال گذشته خط کشی توسط شهرداری انجام شده بود و امسال نیز راهداری با استفاده از مصالح مرغوب، خط کشی وسط کمربندی غربی را انجام داده است.

 

وی با اشاره به دستور دیگر دادستان شهرستان در خصوص مسدود سازی مقابل پیام نور گفت: بخشی از دوربرگردان های غیرقانونی جاده داراب جنت شهر (مقابل دانشگاه پیام نور) با استفاده از مخلوط انجام شده و مابقی نیز در روزهای آینده انجام می شود.

 

وی در پایان گفت: اکثر موارد مورد اشاره دادستان محترم در نامه انجام شده و در روزهای آینده انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =