آخرین اخبار

ایجاد معاونت جدید در بهداشت و درمان داراب؛ دکتر«محمد خواجه» سرپرست معاونت درمان شبکه داراب شد

درمتن حکم دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه خطاب به دکتر «محمد خواجه» آمده است:   نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی و با توجه به پیشنهاد رئیس محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان داراب، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان داراب»  منصوب می گردید […]

اشتراک گذاری
07 بهمن 1402
90 بازدید
کد مطلب : 12324

درمتن حکم دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه خطاب به دکتر «محمد خواجه» آمده است:

 

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی و با توجه به پیشنهاد رئیس محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان داراب، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان داراب»  منصوب می گردید تا با استعانت از الطاف الهی و حسن تدبیر در انجام امـور محـوله، برابر ضوابط و مقررات قانونی و شرعی انجـام وظیفه نمائید. امید است که با اتکال به خداوند متعال و با هماهنگی و پیگیری مستمر امور و برابر شرح وظایف ذیل در ارتقاء خدمات درمان منطقه موفق و موید باشید.

 

نظر به لزوم و اهمیت هماهنگی امور درمان بیمارستان های شهرستان در قطب داراب روسای محترم بیمارستان های داراب و زرین دشت نیز همکاری لازم را با جنابعالی بعمل خواهند آورد. امیدوارم در پرتو الطاف حضرت حق وتوجهات ائمه اطهار(ع) در پیشبرد امور موفق باشید.

 

*دکتر مهرداد شریفی*

*معاون درمان دانشگاه* *علوم پزشکی شیراز*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =