آخرین اخبار

فرماندار ویژه داراب؛ هدف از برگزاری نمایشگاه، عرضه مستقیم با کیفیت و قیمت مناسب است

به گزارش داراب آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری، خلیل اقتصادی فرماندار ویژه داراب از نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و در راستای تنظیم بازار، عرضه با کیفیت اقلام و قیمت مناسب برپا شده است، بازدید کرد. اقتصادی در جریان بازدید از این نمایشگاه اظهار نمود: مردم می‌توانند […]

اشتراک گذاری
09 بهمن 1402
112 بازدید
کد مطلب : 12341

به گزارش داراب آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری، خلیل اقتصادی فرماندار ویژه داراب از نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و در راستای تنظیم بازار، عرضه با کیفیت اقلام و قیمت مناسب برپا شده است، بازدید کرد.

اقتصادی در جریان بازدید از این نمایشگاه اظهار نمود: مردم می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را با قیمت و کیفیت مناسب از این نمایشگاه تهیه کنند.

وی اضافه کرد: تولیدکنندگانی از سراسر کشور محصولات و تولیدات خود را با قیمت مناسب و تنوع بالا در غرفه های این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

وی تصریح کرد: فرهنگ توزیع کالا با قیمت و کیفیت مناسب باید در بازار ایجاد شود و مردم به کالاهای تولیدی کشور اعتماد کنند، واحد های تولیدی سرمایه خود را برای تولید کالا هزینه کرده و در کشور اشتغال ایجاد کرده اند.

وی در پایان از غرفه داران خواست؛ ضمن احترام و برخورد مناسب با مراجعه کنندگان تا جای ممکن به فکر مردم باشند و با قیمت مناسب کالاهای خود را به مردم عرضه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 8 =