آخرین اخبار

مردم داراب و زرین دشت بخوانند؛ به کاندیدای پرخرج و پولپاش رای ندهید!

بهرام جعفریان پور؛ داراب آنلاین- هر چه به ایام تبلیغات رسمی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم قدرت نمایی صاحبان زر و زور بیشتر می شود.   برخی کاندیدا می گویند هزینه اجاره محل ستاد و چند بنر هم به سختی تامین می کنند اما در همین شرایط می بینیم برخی همایش […]

اشتراک گذاری
30 بهمن 1402
122 بازدید
کد مطلب : 12376

بهرام جعفریان پور؛ داراب آنلاین- هر چه به ایام تبلیغات رسمی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم قدرت نمایی صاحبان زر و زور بیشتر می شود.

 

برخی کاندیدا می گویند هزینه اجاره محل ستاد و چند بنر هم به سختی تامین می کنند اما در همین شرایط می بینیم برخی همایش های آنچنانی با هزینه های سنگین می گیرند، سالن اجاره می کنند و شام و ناهار می دهند!

 

قبلا در مورد #اسپانسر_انتخاباتی و #لیدرهای_پولپاش اشاره کوتاهی داشتیم و همچنان این سوال مطرح است که این افراد با چه نیتی هزینه می کنند؟ قرار است بعد از انتخابات هزینه های انجام شده از چه منبعی پرداخت شود؟

 

به مردم داراب و زرین دشت توصیه می شود نسبت به کاندیدای #پولپاش و #پرخرج حساس باشید و به هیچ وجه به این افراد رای ندهید چرا که فردا روز نماینده منتخب بایستی چهار سال بابت بدهی های انتخاباتی اش در خدمت اسپانسر باشد نه مردم و منافع عموم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =