آخرین اخبار

ضوابط کار اصناف در ماه مبارک رمضان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان داراب با اشاره به الزام رعایت شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان، گفت: با هماهنگی به عمل آمده بین پلیس نظارت بر اماکن و اتاق اصناف مقرر شد رستوران ها و اماکنی که مشخص شده اند، اغذیه را به صورت بیرون‌بر در اختیار افراد دارای عذر شرعی دارند، قرار دهند […]

اشتراک گذاری
29 اسفند 1402
54 بازدید
کد مطلب : 12447

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان داراب با اشاره به الزام رعایت شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان، گفت: با هماهنگی به عمل آمده بین پلیس نظارت بر اماکن و اتاق اصناف مقرر شد رستوران ها و اماکنی که مشخص شده اند، اغذیه را به صورت بیرون‌بر در اختیار افراد دارای عذر شرعی دارند، قرار دهند و هیچگونه سرو غذا در محل نداشته باشند.

حسین روانشاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان داراب افزود: با واحدهای صنفی متخلف که اقدام به سرو غذا در محل نمایند به صورت جدی برخورد قانونی می شود.

وی همچنین به ممنوعیت کامل فعالیت اصنافی همانند آب میوه فروشی‌ها، کبابی و جگرکی‌ها، کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها در ماه مبارک رمضان (از اذان صبح تا اذان مغرب) اشاره کرد.

دادستان داراب گفت: برگزاری هرگونه مراسم جشن و شادمانی در تالارها و مراکز عمومی در ایام شهادت حضرت امیرالمؤمنین و لیالی قدر ممنوع و در صورت گزارش و مشاهده پلمپ می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =