آخرین اخبار

در تعطیلات نوروز انجام شد؛ارائه بیش از ۱۸ هزار خدمت درمانی در بیمارستان داراب

رئیس بیمارستان حضرت امام حسن مجتبی(ع) داراب، از ارایه ۱۸ هزار و ۷۴۴ خدمت به بیماران در این بیمارستان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تاکنون خبر داد. دکتر «امیرحسین رنجبر» رئیس بیمارستان گفت: با توجه به آمادگی این مرکز درمانی برای خدمت رسانی به بیماران در ایام تعطیلات نوروزی، از بیست و هشت اسفند ۱۴۰۲ تا […]

اشتراک گذاری
05 فروردین 1403
15 بازدید
کد مطلب : 12469

رئیس بیمارستان حضرت امام حسن مجتبی(ع) داراب، از ارایه ۱۸ هزار و ۷۴۴ خدمت به بیماران در این بیمارستان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تاکنون خبر داد.

دکتر «امیرحسین رنجبر» رئیس بیمارستان گفت: با توجه به آمادگی این مرکز درمانی برای خدمت رسانی به بیماران در ایام تعطیلات نوروزی، از بیست و هشت اسفند ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین سال جاری،به ۴ هزار و ۴۵۰ بیمار، خدمت رسانی شده است که از این تعداد، ۳ هزار و ۹۶۴ بیمار به طور سرپایی مداوا شدند و ۴۸۶ بیمار نیز برای ادامه روند درمان، در بخش های درمانی بستری شدند و در مجموع ۱۸ هزار و ۷۴۴ خدمت در این مرکز به مراجعین ارائه شده است.

وی آمار اعمال جراحی انجام شده را ۹۴ مورد در این بازه زمانی اعلام کرد که بخش دیگری از تلاش های این مرکز درمانی در ایام نوروز امسال بوده است.

بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب با ۲۱۶ تخت فعال و با ۶۲ پزشک متخصص، ۱۸ پزشک عمومی و یک فوق تخصص در رشته های مختلف، علاوه بر ارائه خدمات درمانی به بیماران مراجعه کننده این شهرستان، به بیماران اعزامی از شهرستان زرین دشت نیز در برخی حیطه ها ارائه خدمت می کند که آمار متوسط ماهانه این مرکز حدود ۱۸هزار مراجعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سه =