آخرین اخبار

تعهد دو میلیارد تومانی خیرین داراب برای آزادی زندانیان

جشن گلریزان آزادی زندانیان امسال نیز متفاوت تر، باشکوه‌تر و پربارتر از سالیان گذشته در روز ۲۶ ماه مبارک رمضان با محوریت دادگستری شهرستان داراب برگزار گردید. در این جلسه محمدرضا نظافت رئیس دادگستری داراب که تنها سخنران این جلسه بود اظهار داشت: جشن گلریزان امسال با یاری خداوند متعال با حضور حداکثری و انسجام […]

اشتراک گذاری
20 فروردین 1403
46 بازدید
کد مطلب : 12496

جشن گلریزان آزادی زندانیان امسال نیز متفاوت تر، باشکوه‌تر و پربارتر از سالیان گذشته در روز ۲۶ ماه مبارک رمضان با محوریت دادگستری شهرستان داراب برگزار گردید.

در این جلسه محمدرضا نظافت رئیس دادگستری داراب که تنها سخنران این جلسه بود اظهار داشت: جشن گلریزان امسال با یاری خداوند متعال با حضور حداکثری و انسجام و وحدت مسئولین و خیرین نیک اندیش برگزار شد.

نظافت در ادامه بیان داشت: این جلسه باحضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همه مسئولین شهرستان اعم از ائمه محترم جمعه و جماعات، نماینده محترم مردم در مجلس، اعضای محترم شورای تامین، بخشداران کلیه بخش ها، شهرداران، دهیاران، مجموعه اداره زندان، اعضای انجمن حمایت از زندانیان، رابطین زحمتکش و فعال وگمنام و با خیل عظیم خیرین محترم و نیک اندیش داراب و زرین دشت برگزار شد.

وی افزود: باهمت همه بزرگواران اعم از مسئولین و مردم شریف و با توجه به نیّت های خالص و خدایی، پربارتر از سالیان گذشته انجام گردید و تا این لحظه مبالغی در حدود ۲٠ میلیارد ریال تعهد و جمع آوری شده و همچنان در حال افزایش است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + دو =