آخرین اخبار

امام جمعه داراب: غذاهای خانگی غیرمجاز به کسب و کارها آسیب می رسانند و غیر بهداشتی هستند/مدیران ضعیف خودشان بروند

حجت الاسلام خسروی امام جمعه داراب در خطبه های نماز عید فطر سال ۱۴۰۳ گفت: در یک اتفاق نادر نماینده داراب دو دوره ای شد و توقع داریم همانطور که تا بحال نماینده نشان داده هم می داند، هم می خواهد و هم می تواند، در این دوره فرودگاه داراب عملیاتی شود، بیمارستان دوم به […]

اشتراک گذاری
22 فروردین 1403
14 بازدید
کد مطلب : 12509

حجت الاسلام خسروی امام جمعه داراب در خطبه های نماز عید فطر سال ۱۴۰۳ گفت: در یک اتفاق نادر نماینده داراب دو دوره ای شد و توقع داریم همانطور که تا بحال نماینده نشان داده هم می داند، هم می خواهد و هم می تواند، در این دوره فرودگاه داراب عملیاتی شود، بیمارستان دوم به بهره برداری برسد و جاده ها استاندارد سازی شود.

وی افزود: ضعف برخی از مدیران در شهرستان باعث شده فرصت هایی از دست برود و مدیرانی داریم که اگر شهر را آب ببرد اینها را خواب می برد. برخی مدیران وجودشان ضرر و زیان است. برخی مدیران تصادفی و اتفاقی هستند و اداره تبدیل به اداره تفریح شده است و اگر تعطیل شود به سود مردم است.

خسروی تاکید کرد: مدیران استانی و ارشد شهرستانی برای اداراتی که محل تفریح و بیکاری شده فکری کنند تا مدیران جدید با اقتدار و ایده جدید مشکلات را رفع کنند. سر بسته می گویم مدیرانی که با مردم بد برخورد می کنند خودشان بروند، در غیر اینصورت خطبه های بعد این ادارات را معرفی میکنیم.

وی با تاکید بر عدم ورود مردم به صندوق ها و وام های خانگی گفت: اکثر صندوق های خانگی ورشکست شده اند و بعضا با پرونده های میلیاردی در زندان هستند و باید مسئولین در این زمینه پیشگیری کنند.

خسروی به اشتغال های غیرقانونی نیز اشاره کرد و گفت: بازار غیرقانونی و پرسود غذاهای خانگی و دست فروشی در داراب زیاد شده و به بازار و کسبه ما که مالیات می دهند آسیب می رساند. امروز در آشپزخانه های غیرمجاز که معلوم نیست با چه بهداشتی غذا درست می کنند و این ها به کسب و کارهای قانونی ضرر می زنند و به سلامت مردم نیز آسیب می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − نه =