آخرین اخبار

فرماندار ویژه داراب:اختصاص زمین به ۱٠٠٠ خانواده مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

به گزارش داراب آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری، در جلسه شورای مسکن شهرستان با حضور خلیل اقتصادی فرماندار ویژه شهرستان داراب، آیین قرعه کشی واگذاری زمین به هزار خانواده مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار گردید. فرماندار ویژه داراب در این جلسه با توجه به اولویت های جمعیتی دولت سیزدهم […]

اشتراک گذاری
28 فروردین 1403
68 بازدید
کد مطلب : 12536

به گزارش داراب آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری، در جلسه شورای مسکن شهرستان با حضور خلیل اقتصادی فرماندار ویژه شهرستان داراب، آیین قرعه کشی واگذاری زمین به هزار خانواده مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار گردید.

فرماندار ویژه داراب در این جلسه با توجه به اولویت های جمعیتی دولت سیزدهم افزود: یکی از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم، توجه به مقوله جمعیت است و همه استان‌ها موظف به اجرای ماده چهار قانون جوانی جمعیت هستند.

وی عنوان داشت: حمایت از خانواده باید در حوزه جوانی جمعیت مورد توجه قرار گیرد که واگذاری زمین از سوی دولت بخشی از این حمایت را شامل می‌شود.

رییس شورای مسکن شهرستان گفت: طبق قانون جوانی جمعیت، خانواده‌هایی که فرزند سوم آنها از ۲۴ مهرماه سال ۱۴۰۰ به بعد به دنیا آمده باشند مشمول دریافت رایگان زمین بر اساس سرانه شهرستان هستند و افرادی که چهار فرزند آنان زیر ۲۰ سال سن دارند می‌توانند از زمین رایگان بر اساس سرانه شهرستان بهره‌مند شوند.

یادآور می‌شود؛ در شهرستان داراب تعداد ۱۷۰۰ نفر مشمول قانون حمایت خانواده و جوانی جمعیت می شدند که تعداد ۵۰۰ قطعه زمین به صورت ۲ واحد جهت ۱۰۰۰ خانواده بر اساس اولویت بندی طبق بخشنامه های مربوطه و از طریق قرعه کشی در مرحله اول جهت این امر اختصاص یافته است و مابقی افراد در نوبت بعد اختصاص زمین خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =