آخرین اخبار

تولید ۶۵٠٠ کیلوگرم موز در داراب

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب گفت: از سطح ۳۸٠ متر مربع گلخانه این شهرستان ۶۵٠٠ کیلوگرم موز برداشت شد. به گزارش داراب آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی داراب،حبیب فتحی گفت: هم اکنون این محصول به طور آزمایشی در گلخانه‌ ای در شهرستان داراب با ۱٠۳ درخت تولید می‌شود. وی افزود: تغییر […]

اشتراک گذاری
04 اردیبهشت 1403
59 بازدید
کد مطلب : 12558

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب گفت: از سطح ۳۸٠ متر مربع گلخانه این شهرستان ۶۵٠٠ کیلوگرم موز برداشت شد.

به گزارش داراب آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی داراب،حبیب فتحی گفت: هم اکنون این محصول به طور آزمایشی در گلخانه‌ ای در شهرستان داراب با ۱٠۳ درخت تولید می‌شود.

وی افزود: تغییر الگوی کشت و اجرای کشت گلخانه‌ای یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دولت در بخش کشاورزی است که شرایط را برای حرکت به سمت کشاورزی مدرن و علمی فراهم می‌کند و کشاورزی در محیط گلخانه، علاوه بر آن که اثربخشی مستقیم بر مبارزه با آفات و امراض گیاهی دارد، در مدیریت مصرف آب نیز نقش به‌سزایی داشته و برای شهرستانی چون داراب که با کمبود منابع آبی همراه است، بهترین روش برای استفاه مناسب از منابع آبی موجود خواهد بود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: گلخانه‌ های شهرستان داراب دارای مساحت ۲۷.۷ هکتار است و در این مساحت به‌طور عمده خیار سبز، گوجه‌فرنگی ، بادمجان، آناناس و پاپایا کشت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =