آخرین اخبار

برخورد وانت مزدا و وانت نیسان در گردنه فورگ یک فوتی برجای گذاشت

⬅️ مسئول مرکز اورژانس شهرستان داراب از حادثه رانندگی با یک فوتی در محور داراب- بندرعباس خبر داد. هادی کشاورز گفت: در رابطه با این حادثه رانندگی گفت: به دلیل گزارش وخامت حال سرنشینان خودروها، بلافاصله دو تیم امدادی اورژانس ۱۱۵ و تیم امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: […]

اشتراک گذاری
06 اردیبهشت 1403
69 بازدید
کد مطلب : 12622

⬅️ مسئول مرکز اورژانس شهرستان داراب از حادثه رانندگی با یک فوتی در محور داراب- بندرعباس خبر داد. هادی کشاورز گفت:
در رابطه با این حادثه رانندگی گفت: به دلیل گزارش وخامت حال سرنشینان خودروها، بلافاصله دو تیم امدادی اورژانس ۱۱۵ و تیم امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: پس از ارزیابی صحنه حادثه و رها سازی سرنشینان، متأسفانه راننده مزدا بدلیل شدت مکانیسم حادثه فوت کرده و در ادامه سرنشین وانت نیسان با انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب منتقل گردید.
سرهنگ اسماعیل تنها رئیس پلیس راه داراب گفت: محل تصادف پیچ های پی درپی فاقد دید و با شیب سربالایی وسرازیری با شرایط راه های کوهستانی است. وی افزود: محل تصادف دارای خط ممتد، یعنی نزدیک شدن و روی خط آمدن هم ممنوع و پر از خطر است.
وی تاکید کرد: عجله وشتاب در رانندگی قاتل است و اول جان راننده بی قانون را می گیرد. صبر و حوصله، سعه صدر و آرامش ، گذشت و پرهیز از غرور و لجبازی از اخلاق وجزء ضرورت های رانندگی است وقطعا نتیحه آن زندگی بخشیدن ، سلامتی ما وعزیزان ما هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 6 =