آخرین اخبار

اهدا یک قطعه زمین به حوزه سلامت شهرستان داراب

رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب از اهداء یک قطعه زمین به متراژ ۶۰۰ متر مربع و ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال توسط نیک اندیش حوزه سلامت خبر داد. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان داراب، دکتر”محمد خواجه” با اعلام این خبر گفت: خیر نیکوکار عرصه سلامت *”محمد سرافراز” به نیابت […]

اشتراک گذاری
29 اردیبهشت 1403
86 بازدید
کد مطلب : 12679

رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب از اهداء یک قطعه زمین به متراژ ۶۰۰ متر مربع و ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال توسط نیک اندیش حوزه سلامت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان داراب، دکتر”محمد خواجه” با اعلام این خبر گفت: خیر نیکوکار عرصه سلامت *”محمد سرافراز” به نیابت از پدر مرحوم ایشان «حاج خلیل سرافراز» با نیت توسعه فضای بهداشتی و درمانی در مرکز خدمات جامع سلامت رستاق، زمینی به وسعت ۶۰۰ متر مربع را به این مرکز بهداشتی-درمانی اهدا نمود.

او با قدردانی از این خیر نیک اندیش و دیگر خیرین حوزه سلامت شهرستان، انجام فعالیت‌های خیرخواهانه در حوزه بهداشت و درمان را به سبب تاثیر مثبت آن، به طور قطع موجب تحول در حوزه سلامت شهرستان دانست.

دکتر “خواجه” در پایان، دسترسی آسان و با کیفیت همشهریان به خدمات حوزه سلامت در کوتاه‌ترین زمان ممکن را، یکی از مهم‌ترین اهداف حوزه سلامت شهرستان عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هجده =