آخرین اخبار

محفل انس با قرآن در داراب برگزار شد

به گزارش داراب آنلاین به نقل از داراب نوین، مراسم محفل انس با قرآن همراه با یادبود سی و پنجمین سالگرد رحلت حضرت امام (ره) و شهد ای خدمت در محل خیریه دست های مهربان داراب برگزار شد. در این مراسم که با حضور فرماندار ویژه داراب، تنی چند از مسئولین و آحاد مردم برگزار […]

اشتراک گذاری
14 خرداد 1403
117 بازدید
کد مطلب : 12741

به گزارش داراب آنلاین به نقل از داراب نوین، مراسم محفل انس با قرآن همراه با یادبود سی و پنجمین سالگرد رحلت حضرت امام (ره) و شهد ای خدمت در محل خیریه دست های مهربان داراب برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فرماندار ویژه داراب، تنی چند از مسئولین و آحاد مردم برگزار شد قاریان قرآن آیاتی از کلام الله را قرائت نموده و سپس گروههای سرود و همخوانی قرآن برنامه های خود را اجرا کردند.

در پایان این مراسم خسرو ستوده مدیرعامل خیریه دست های مهربان ضمن بر شمردن اهداف امام راحل و همچنین قدردانی از خدمات شهد ای جمهور گزارشی از برنامه ها و اهداف این مرکز خیریه ارائه نمود.

این مراسم که با همکاری مرکز خیریه دستهای مهربان حاج بهمنی و پسران؛ دارالقران امیرالمومنین علیه السلام، بیت الحزان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و کودکستان وصال دانش برگزار شد به صورت زنده از شبکه فارس پخش گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 12 =