آخرین اخبار
امام جمعه داراب:

قرار بود بیمارستان دوم یکسال و نیمه تکمیل شود اما با سرعت بسیار کم در حال کار است

حجت الاسلام خسروی امام جمعه داراب در خطبه های این هفته نماز جمعه داراب گفت: رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اعضای هیئت رئیسه در سفر سال گذشته اعلام کردند که ما ۹۴ میلیارد برای بیمارستان دوم یا امام علی داراب در نظر گرفتیم و قول دادند یکسال و نیمه تکمیل شود. وی تاکید […]

اشتراک گذاری
02 تیر 1401
123 بازدید
کد مطلب : 10255

حجت الاسلام خسروی امام جمعه داراب در خطبه های این هفته نماز جمعه داراب گفت: رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اعضای هیئت رئیسه در سفر سال گذشته اعلام کردند که ما ۹۴ میلیارد برای بیمارستان دوم یا امام علی داراب در نظر گرفتیم و قول دادند یکسال و نیمه تکمیل شود.

وی تاکید کرد: دوباره در مهر ماه ۹۹ مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز درمانی کل کشور بازدید کرد و دوباره قول دادند اما امروز نه تنها تکمیل نشده بلکه با سرعت بسیار کم هم پیش می رود.

امام جمعه داراب گفت: از وزیر محترم بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطالبه می کنیم که مصوبات گذشته را دنبال کنند و قول های سابق عملی شود.

وی با اشاره به مذاکرات گفت: دولت مکتبی باید تمام تلاش خود را برای رفع تحریم ها و خنثی سازی تحریم ها در داخل و خارج به کار ببندند.

وی ضمن تبریک روز دانشجو گفت: آنچه این روز را در تاریخ ماندگار کرد ماهیت آرمان خواهی و گفتمان سازی است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =