آخرین اخبار

تمام ظرفیت های استان را برای مدیریت بحران‌های احتمالی به کار می گیریم

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: از تمام ظرفیت های مجموعه های مختلف استان در جهت مدیریت بحران های احتمالی استفاده خواهیم کرد. به گزارش داراب آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس ، فرهاد سعدی، در آیین تودیع و معارفه مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس در شیراز گفت : […]

اشتراک گذاری
12 مرداد 1402
175 بازدید
کد مطلب : 11615

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: از تمام ظرفیت های مجموعه های مختلف استان در جهت مدیریت بحران های احتمالی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش داراب آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس ، فرهاد سعدی، در آیین تودیع و معارفه مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس در شیراز گفت : معتقدیم که دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان بازوی ستاد مدیریت بحران هستند و همگی در کنار هم وظیفه مقابله با بحران ها و مخاطرات احتمالی را بر عهده دارند.

 


وی، ضمن تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت گروه‎های جهادی و تشکل های مردم نهاد برای مقابله با بحران ها ادامه داد: در جریان سیل سال ۹۸ در شیراز دفاتر تسهیل گری، گروه‌های جهادی و تشکل های مردم نهاد کمکهای شایان توجهی در این خصوص داشتند.

او اظهار کرد: دهیاران روستاها از دیگر ظرفیت های حوزه مدیریت بحران هستند که با آموزش و برنامه ریزی مؤثر می توانند بسیار کارگشا باشند.

در این آیین فرهاد سعدی به عنوان مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس معرفی و از خدمات خلیل عبدالهی تقدیر شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 2 =