آخرین اخبار

دهمین روز «بی فرمانداری» داراب در آستانه برگزاری انتخابات مجلس

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، در پی اختلاف بین برخی مسئولین شهرستان و فشارهای سنگین وارد شده به وزارت کشور، استانداری فارس روز هفتم مرداد ماه ناچار به تغییر «فرهاد سعدی» شد.   برخی از عاملین فشار، با هدف موج سواری بر خشک شدن سد رودبال و غم بی آبی مردم، علت تغییر احتمالی فرماندار […]

اشتراک گذاری
17 مرداد 1402
96 بازدید
کد مطلب : 11641

به گزارش خبرنگار داراب آنلاین، در پی اختلاف بین برخی مسئولین شهرستان و فشارهای سنگین وارد شده به وزارت کشور، استانداری فارس روز هفتم مرداد ماه ناچار به تغییر «فرهاد سعدی» شد.

 

برخی از عاملین فشار، با هدف موج سواری بر خشک شدن سد رودبال و غم بی آبی مردم، علت تغییر احتمالی فرماندار را ضعف در مدیریت بحران آب عنوان می کردند و استانداری نیز برای پاسخ به این شایعات، فرمانداری که چندی قبل عنوان فرماندار نمونه را دریافت کرده بود را ارتقا و به سمت «مدیریت بحران استانداری فارس» منصوب کرد.

 

امروز هفدهم مرداد ماه ۱۴٠۲ در حالی پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شروع شده که داراب ۱٠ روز است فرماندار ندارد و همچنان چانه زنی و فشار برای تحمیل گزینه های مد نظر ادامه دارد!

 

برخی می گویند قرار است «خلیل اقتصادی» فرماندار دولت احمدی نژاد در زرین دشت فرمان داراب را در آستانه انتخابات در دست بگیرد و برخی نیز می گویند یکی از معاونین فعلی فرماندار سرپرست فرمانداری ویژه داراب می شود.

 

شنیده ها حاکی است تاکنون چند جلسه در شیراز از جمله به تازگی جلسه ای با حضور برخی افراد مشخص در دفتر یکی از مدیران کل استان با گزینه اصلی فرمانداری داراب برگزار شده است.

 

تصویر منتشر شده توسط عوامل فضای مجازی نماینده در مجلس نشان می دهد، امروز وحیدی وزیر کشور در صحن کمیسیون کشاورزی با محمد جواد عسکری دیدار داشته که می تواند مرتبط با این موضوع باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + چهار =