آخرین اخبار

عوارض و مالیات ارزش افزوده داراب در کجا هزینه شده است؟

به گزارش داراب آنلاین، بنا به اعلام روابط عمومی اداره امور مالیاتی شهرستان داراب، در سال ۱۴٠۱ از محل عوارض مبلغ ۶۴۲ میلیارد و ۴۹ میلیون و ۹۵۳ هزار و ۵۵ ریال جمعا به حساب شهرداری ها و دهیاری های شهرستان واریز شده است. از این مبلغ ۴ میلیارد و ۸۴۴ میلیون و ۴۹۷ هزار […]

اشتراک گذاری
07 شهریور 1402
78 بازدید
کد مطلب : 11708

به گزارش داراب آنلاین، بنا به اعلام روابط عمومی اداره امور مالیاتی شهرستان داراب، در سال ۱۴٠۱ از محل عوارض مبلغ ۶۴۲ میلیارد و ۴۹ میلیون و ۹۵۳ هزار و ۵۵ ریال جمعا به حساب شهرداری ها و دهیاری های شهرستان واریز شده است.
از این مبلغ ۴ میلیارد و ۸۴۴ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۸۷۴ ریال به شهرداری پاسخن، ۴۲ میلیارد و ۴۹۶ میلیون و ۶٠ هزار و ۳٠٠ ریال به شهرداری جنت شهر و ۲۱۹میلیارد و ۴۸۱ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۲۹ ریال به شهرداری داراب اختصاص یافته است.
در این گزارش آمده، مبلغ ۹ میلیارد و ۱٠۹ میلیون و ۸۹٠ هزار و ۲۳۹ ریال به شهرداری دوبرجی، ۱۲ میلیارد و ۸۳۷ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۸۱۱ ریال به شهرداری  فدامی و ۱۱ میلیارد و ۲۵۱ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۵٠ ریال به شهرداری رستاق اختصاص یافته است.
از کل مبلغ عوارض اعلام شده نیز ۳۴۲ میلیارد و ۲۹ میلیون و ۵۹٠ هزار و ۲۵۲ ریال یعنی بیش از نیمی از کل مبلغ به حساب دهیاری های شهرستان واریز شده است.
تامین بخشی از هزینه های آسفالت خیابان های اصلی شهر داراب، احداث سالن ورزشی پردیس، احداث زمین چمن مصنوعی دریمی، آبرسانی به فضای سبز دوبرجی، بهسازی برخی از روستاهای داراب، آسفالت معابر مسکن مهر جنت شهر، بهسازی سطوح پروازی فرودگاه داراب و آسفالت خیابان شهید محمد پور فدامی نیز از محل مالیات بر ارزش افزوده بوده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 7 =