آخرین اخبار

خبرنگار زرین دشتی برگزیده ششمین جشنواره ملی رسانه ای اصفهان شد

با اعلام رای هیات داوران؛ در ششمین جشنواره ملی “رسانه‌ ای معلولان، رتبه سوم بخش گزارش مکتوب به “آمنه سپهر” خبرنگار زرین دشتی خبرگزاری مهر استان فارس رسید. در آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان کشور که با حضور مدیر کل بهزیستی ، شهردار اصفهان، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور و […]

اشتراک گذاری
28 مهر 1402
168 بازدید
کد مطلب : 11925

با اعلام رای هیات داوران؛ در ششمین جشنواره ملی “رسانه‌ ای معلولان، رتبه سوم بخش گزارش مکتوب به “آمنه سپهر” خبرنگار زرین دشتی خبرگزاری مهر استان فارس رسید.
در آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان کشور که با حضور مدیر کل بهزیستی ، شهردار اصفهان، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور و جمعی از مسئولان استان اصفهان در دو بخش آزاد و معلولان شامگاه پنج شنبه ۲۷ مهر ماه برگزار شد، آمنه سپهر، خبرنگار خبرگزاری مهر استان فارس رتبه سوم بخش گزارش مکتوب را کسب و تندیس این جشنواره را از شهردار اصفهان دریافت کرد‌.
در این جشنواره ملی، از ۲۷ استان کشور ۶۸۲ اثر توسط ۲۲۰ نفر شرکت کننده معلول و غیر معلول به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که از این تعداد در ۱۳ بخش داوری و آثار ۵۸ نفر از سراسر کشور در بخش های مختلف برگزیده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 3 =